Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Ja men då så! Då väger vi in oss här imorgon Så vi kan hålla koll på varandra och bli peppade av varandras viktminskningar! *perfect* Jag kan skriva min vikt här, det gör mig ingenting!

Skrutt:
    Ja det sägs ju att det finns samband mellan att bli gravid direkt och missfall. Lite därför jag slutar nu också! Varför gör inte du likadant?

Fröken:
    Men sa han att en tjuvis var helt uteslutet?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-17 21:45:44 följande:
    Lusse: Ja det är därför jag är så osäker.. Skulle vilja sluta nu men eftersom att vi egentligen inte ska starta förrens i maj så bestämde vi att jag skulle äta upp de sista kartorna på det här receptet. Så skulle kroppen få god tid på sig att komma igång men nu när tjuvstart ev är aktuellt så är det ju lite annorlunda. Ska försöka prata med sambon ikväll om hösten, ger han ett klartecken slutar jag tidigare annars äter jag till planerat och sen så får vi skydda oss första månaden.Vad bra då rapporterar vi här imorgon, fungerar bra att skriva vikten här för mig också!
    Äh, sluta nu....det tycker jag Min sambo har sagt ej till att jag skulle sluta med pillrena nu hela tiden...men helt plötsligt tyckte han tvärt om. Så det är på hans initiativ jag slutar nu!

Usch vikten ja....den är nog inge rolig nu, känner mig som en uppsvälld ko! Men hellre slava på gymmet nu än när bebisen är född....

By the way...är inte ungen i Go'Boken-reklamen här ovan bedårande
  • enlitenbitkaka
    Cia: usch...men tänkt positivt....mer pengar att köpa bebisgrejer för

Skrutt: Ja, bad bad me! Men allvarligt....ta ett snack med honom! Jag tar mitt sista piller ikväll....sista!!! Gaah....fattar det inte! Nej sambon säger att vi ska köra med kondom men jag hoppas ju såklart han ska tröttna ganska snabbt...och som du säger, det kan ju inte hända om man inte slutar
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-06-17 22:23:52 följande:
    lusse,Haha, det är nog snarare så att pengarna går åt till att överleva nu när vi ska betala på bilen
    vd hamnar ni på i månaden då? Vet att min morbror betala 2800:- i månaden för sin Saab kombi från -04...han köpte den -05.
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-17 22:26:03 följande:
    Lusse: Vad coolt! Sista pillret på låång tid måste verkligen kännas toppen! Du får uppdatera oss om hur kroppen reagerar, om du får några positiva reaktioner på stoppet. Han kommer säkert tröttna snabbt, det tror jag =D Japp ska snacka med sambon ikväll!
    ja det känns underbart! Kroppen har inte varit utan hormoner på över sju år!! Bara hoppas att allt funkar med ÄL osv. Har jag missat ett piller så har jag alltid fått mellanblödn. och mensne har alltid varit regelbunden....
    Cia80 skrev 2007-06-17 22:30:49 följande:
    lusse,Vi kommer upp i ca 3800/månad. Så nu blir det till att snåla Nä ni tjejer, nu är det dags att sova.Jag hoppas att vi hörs imorgon.Kram
    Oj det var inte illa! Vad kostar bilen? Föll för en Golf för ca. 100 000:- häromdagen och e sååååå sugen på att köpa...
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-17 22:59:01 följande:
    Lusse: Mmmmm, snacka om att han får min hjärna att bebistänka på högvarv... Men jag måste väl ändå se det som något positivt att han säger så istället för att bara säga; Nej, det blir inget. Så har han ju sagt innan ju!Å kommer jag kunna vänta till september innan jag får reda på hans "plan". Näe, jag skulle inte tro det. Detta kommer få mig att bli galen.Men jag tänkte iallafall såhär. Om det nu då kanske, möjligtvis, förhoppningsvis blir start i sept/okt så är det bara 3 menser (stavning?) kvar. Har mens nu, och sen en i juli, aug, sept och sen start. Shit... Hjälp... Men vågar jag hoppas?
    Hhi dem är listiga och luriga våra män Ska hålla tummarna för dig, er! Ja september är väääääldigt snart....jämfört med juni -08 som vi kom överens om!

Haha....sambon sa nyss "Shit, du kommer ju bli galen" när han insåg att jag ska sluta med hormoner för första gången på över 7år....

Gick förövrigt ut med vovven en snabbis...och lyckas låsa oss ute!!!! Som tur var så kom ett gäng ut så vi smet in då...
  • enlitenbitkaka

Morrn morrn Syltisar! Blev nyss väckt...av en felringning! *morr*

Har INTE vägt in mig än...äger ingen våg så jag måste göra detta på gymmet. Ännu en orsak att gå dit! Ska släpa med mig sambon ner bara han vaknar. Ska även leva på bara Naturdiet denna veckan....fram till helgen iaf...

Ssta pillret togs igår kväll....känner mig som en unge på julafton

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-18 10:08:11 följande:
    Lusse: å fy för att banta.... jag hatar verkligen det å klarar det inte. Men bra för dig om det funkar! Här blir det bara till att leva lite nyttigare och skippp fika och godis, typ!
    Jag hatar också det. Men vi förlovar oss på lördag och vill gå ner nåååågot kilo tills dess Sen behöver vi spara pengar tills dess..
Svar på tråden SYLTFISK