Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Thulan skrev 2007-06-25 12:06:50 följande:
    lusse: Hur gick det hos tandregleringen?
    Not so good....måste ha tandställning i BÅDE över och underkäken! Summan? ca. 17500:- + röntgen osv. och detta ska jag ha i TVÅ år!!! Ska tänka över det...vill verkligen men de är DYRT! :-/

Men efteråt gick jag en promenad och smet in på Lindex och köpte mitt första bebisplagg: http://www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx?prodid=485748&color=457091&file=ProductImages/S0000005855520_F_W40_070312111546.jpg
    Fast med bruna figurer!! Och Vitamax Man och Vitamax kvinna fick också följa med
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Hej tjejer!
    Hemma från jobbet...slitit och jobbigt efter helgen. Men fick iaf slänga några ord med älsklingen nere på terminalen.

Ja jag är duktig som dricker Naturdiet...men det är inte så illa efter några dagar! MEN....unnar mig just nu en näve chilinötter *ajjabajja*
    Tänderna var svindyra, hade vi inte planerat barn så hade jag inte tvekat. Men nu ska vi ha barn OCH gifta oss och pengarna finns helt enkelt inte. Kommer nog vänta tills jag är klar med utbildningen. Får se...
    Vet att Fröken också handlat lite bebissaker....men är det någon annan som också syndat??

VIKT-LISTAN

Fröken85
    - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v26: 66.4 - totalt: +0.3
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v26: 57.2 - totalt: -0.2
    Luscious - Startvikt v25: 74.3 - målvikt: 67 - vikt v26: 74.0 - totalt: - 0.3

• enlitenbitkaka

Japp skrutt....jag kan INTE se "vi två"-albumet. Får du inte upp bilderna är dem troligtvis för stora sådu får förminska dem först. För att göra själva albumet synligt för oss så går du in i just den mappen ("Vi två") och kryssar i vilka som ska få besöka albumet (ex. inloggade, alla, mina vänner osv.)

Förstår du?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-25 21:36:04 följande:
    Ok.. Hur förminskar jag dem då? Helt iq-befriad när det gäller sånt! Hihi Ahha ok, ja när man skappar mappen så kan man välja att bara ni kan få se dem också..
    Du kan göra det i ex. Paint.... Öppna vald bild i Paint,klicka på Bild i menyn och "ändra storlek/snedställ"
  • enlitenbitkaka

Tack! Vi är jättenöjda med ringarna....lite "tråkiga" kanske men klassiska och stilrena. Ger utrymme för blingbling på vigselringen

Inga planer....är dödstrött. Hann bara sova fyra timmar inatt och är utsliten efter helgen. Blir FL och liteTV...

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-25 22:57:37 följande:
    Lusse: Vad kul att ni är nöjda. Vi har ungefär likadana ringar som er, gillar att de är enkla och stilrena, som du säger så finns det då möjlighet för riktigt bling-bling sen!Oj 4 timmar är ju inte så mkt, förstår att du är trött! Jobbar sambon natt? Min tycks inte vilja dyka upp så jag ger snart upp och kryper i säng. Ska du jobba imorgon? Hur har kroppen mått utan dagliga hormonerna då? Kännt dig annorlunda än?
    Japp han jobbar natt....*sakna* Hatar verkligen att sova själv! Och imorgon kväll är det jobb som gäller igen! Jobbigt men pengar! Hinner iaf sova ut...*skönt*
    Skulle ju ha börjat på ny karta idag så jag har intehunnit känna av några förändringar ännu.
Svar på tråden SYLTFISK