Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Yoyna skrev 2007-06-21 23:03:28 följande:
    Hoppas filmen är bra frila! Nej då, ingen bm här lusse, bara ett specialintresse! Håller tummarna för att din mens behagar dyka upp, den kommer nog ska du se! Mitt val tabletterna är bra, lite av varje! Men erkänner villigt att ag inte åt något speciellt innan jag blev gravid med alva, och inte under graviditeten heller... Lite extra järn bara, och tomater för folsyrans skull!
    Ja du får bli allas amatör-BM här inne sen då Ja det var just det att dem innehöll "allt" som jag tyckte var bra... Vad mer förutom tomater kan man äta för folsyrans skull?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-21 23:04:28 följande:
    Lusse: Jag äter vitamax kvinna. Den innehåller tillräkligt med folsyra. Vet inte hur det är med mitt val kvinna men skulle tippa på att den innehåller ungefär detsamma!
    Hmm....får nog botanisera lite Ska kika efter Vitamax! Antar att dem inte skiljer i pris heller...
    Frila2 skrev 2007-06-21 22:58:04 följande:
    Ni får ha det så bra. Tänkt slänga mig i soffan och kolla på film ett tag nu. Hörs imorgon igen (eller om jag känner mig själv rätt, senare inatt ).godnatt!
    Ha det bra Frila! Vi åker tidigt imorgon så ha en underbar midsommar,gumman!
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-21 23:10:50 följande:
    Måste bara få kommentera att jag nyss skrev det 3000 inlägget och vi är på 300 sidor! Vi är bra på att skriva, hihi!
    Haha var roligt....berättade för sambon att vi skrivit 2990 inlägg i vår tråd och han poänterade att vi var knäppa

Ha en underbar misommar du också Skrutt! Kram
  • enlitenbitkaka

Hej tjejer!

Nyss duschat och är tröööött....inte van att va uppe tidigt! Idag blir det Norge...ska bli jättekul! Hoppas ni alla får en jättebra midsommarhelg! KRAM!

Fröken:
    Så säger F också....exakt så; han vill men kan också vänta, jag vill så däför kan vi börja nu! Killar

• enlitenbitkaka

Hej tjejer!

Nu är vi hemma! Har duschat och då smet sambon ut och köpte pizza så det äter jag nu Är ÄNTLIGEN förlovad!!!!! Är såååå sliten och trött....men helgen har varit bra sånär som på vädret!

• enlitenbitkaka

Tack är sååååå lycklig!!!! Även fast vi regnade....gick upp till Aakershus fästning och tittade ut över fjorden och där bytte vi ringar....pussades och kramades lite. Sen firade vi med lite middag på Friday's! Hade förövrigt en jättemysig midsommar....deras son är urhärlig och våra hundar älskar varandra
    Japp imorgon blir det naturdiet men gymmet blir först på tisdag!

Idag skulle jag ha börjat på en ny pillerkarta eg.....men det slipper jag nu! Och ni som kan; räknar jag mensen från det att blodet (sorry!) kommer eller ska ev. flytningar (sorry!) dagen innan också räknas med?

• enlitenbitkaka

Frila:
    Ja vi fick på ringarna iaf Är helt nykär! Kom överens om att ifall det är fint väder nästa helg ska vi ta med en filt, köpa jordgubbar och mysa ute vid Vänern någonstans...för att fira!

När vi skulle möta upp kompisarna påvägen så var dem försenade så vi åkte upp till en klädbutik...kikade på en massa barnkläder och sambon tyckte jag skulle köpa något litet. Det är dags att du börjar snart, som han sa Var 50% på allt....men jag fegade ur....

• enlitenbitkaka

Om han längtar vet jag inte....men han har slutit fred med tanken och börjar se tjusningen i barn Pratar en hel del om hur vi ska göra när vi får barn så allt flyter smidigt osv...

Presens:
    Ja om dem bara visste! Ni har inte berättat för någon alls? F försa sig hema hos mamma i fredags....hittade min gamla barnstol i hennes garage och då kläcker han kommentaren "Då kan vi ta den så slipper vi köpa en ny" Hoppas hon inte hörde eller fattade

• enlitenbitkaka

Ja han har växt med det här enormt mycket den senaste tiden så längtan hinner nog komma den också....inte minst om det blir ett plus
    Vi har berättat för min bästa kompis och hennes sambo som har en son på sju månader. Ingen annan vet...

Vad spännande att ni ska vara öppna med era planer! Hur ligger ni till med renoveringen då? När ska ni ställa er i kö?

• enlitenbitkaka

Godmorgon Syltisar!

Sitter och klämmer i mig en Naturdiet-shake tillfrukost... När jag gick och la mig ca. 02:30 inatt inser jag att jag har en tandläkartid 08:20 idag...*suck* Nu har jag sovit ca. 4h och är TRÖTT! Är tandregleringen jag ska till, för att se vad dem kan göra åt mina tänder...

Återkommer senare

Svar på tråden SYLTFISK