-
-
vad roligt att fynda! Men jag e såååå snål och fegar alltid ur....skulle ex. köpt en pajform hur länge som helst men snålar alltid ur
Mysigt med sovpåsen! Har sett att pop och Lindex har likadana fast i andra mönster då....som en liten säck potatis! *ler* Bodyn jag köpte häromdagen ligger prydligt ihopvikt på en av F's hyllor i garderoben! Är övertygad om att första kommer bli en son så det e klart han får dela space med farsan i garderoben...
-
Oj vad du har shoppat! *avis* Tittar på alla webbisar och drömmer om vilka kläder man ska ha på bebisen på BB
"Startpaketet"....kompisens son fick ett Po.p-set i rött av mig på BB och det tycker jag är jättesnyggt...men...mjae... Behöver inte klura på att det ska passa båda könen då det inte lär bli blått och rosa ändå 
-
Ja vi får ju faktiskt ordna några Syltfiskträffar framöver!Thulan skrev 2007-06-28 16:02:09 följande:Tänk va kul sen när vi alla har en bebis i magen och alla shoppar bebiskläder, vagnar och annat som vi visar upp här i tråden *längtar*. Hur är det med era vagnplaner? Har ni kommit fram till vad ni vill ha för vagn?
Just nu är jag helt inne på en Teutonia Spirit S3 med mjuklift....i helrött, helsvart eller helt marinblå......blir nog ingen Bugga för oss
-
Ja den e jättesnygg! Och smidig! Och så har den ju vändbar sittdel tillskillnad från ex. UJ. Men en UJ vill jag ha sen ändå den e ju bra när barnet är större!Thulan skrev 2007-06-28 16:14:55 följande:lusse: Ja den är faktiskt väldigt snygg. Jag vill verkligen ha en trehjuling, tycker de är så läckra. Såg en så snygg vagn här om dagen men såg först inte vad det var för märke så jag fick följa efter den in i en affär och typ smyga runt några varv innan jag såg att det var en UJ, vill ha!
Enda negativa med Spriti S3 tycker jag e att handtaget inte är vändbart...och hjulen....men det finns värre!
-
Haha.....sambon e så söt! Visade honom en Lundmyr-pyjamas nyss varpå han påpekar; "Lundmyr, finns ju ett ställ med deras kläder på Barnens Hus!" vi har varit där två gånger....*ler* Han är allt ganska uppmärksam ändå
Han sa förresten nyss, att han han hellre skaffar barn nu än står där om tre år och ångrar att vi inte "gjorde slag i saken"
Nu blir det lite soffslappande, sen tacos! Har precis kommit in efter en powerwalk vi tog tillsammans
Inga Syltfiskar som vill slappa med mig?
-
Oh.....Cia80 skrev 2007-06-28 17:46:49 följande:Nu är jag hemma igen Ett gravtest och en top rikare
Som Thulan: När ska du testa? Och vad blev det för top?
-
Skrutt:
Vad trist att du var tvungen att göra om...men som du säger; då kan du det extra bra sen
Ska läsa dina tips i taco-tråden även fast vi redan ätit, men man kan spara till nästa gång! Köpte Fullkornstortilla, VV-creme fraiche och mager ost!
Cia:
Ja vi har kommit fram till att den här tråden INTE har något med 08-start att göra längre
Så det är klart att du också ska va kvar!
-
Skrutt:
Ja visst är det roligt när man ser framsteg i dem?
F vill som sagt bli överraskad men poängterar hela tiden att han ska veta först! Självklart!! Vid midsommar så va kompisarnas lillkille kinkig så F lyfte upphonom och gick en liten promenad ute i ca. 10min....såååå söt *ler* framsteg...
Presens:
Nej den va ingen höjdare men vad gör man inte?!
Vad jobbar du med just nu då? *nyfiken*
Vet inte heller om vi kommer ha råd med bil men vi får prova iaf
Har just nu siktet inställt på en Golf Variant...
-
En till men den e mer sporadisk för mig ä Syltfisk....sen lite "strötrådar" med andra studenter som planerar osvThulan skrev 2007-06-28 21:51:23 följande:Har ni många fler trådar som ni hänger i?
Men INGEN kan mäta sig med Syltfiskarna
Själv?