Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-20 23:46:02 följande:
    Lusse: Det är nog en bra familjebil. Mycket bra pris iaf!!! Även om just jag är insnöad på V70, å den är inte billig!!!
    Ja v70 är INTE vår prisklass!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Hej tjejer! Nyss vaknat av att sambonkomin och pussade mig på pannan och gav mig min dator....han vet vad jag villha Är inte sugen för fem öre att gå  ner och träna *suck* Ösregnar ju ute....

Skrutt:
    Ja har juhunnit med två gymbesök än så länge....får sehur det blir idag som sagt Vad tråkigt att dinknä krånglar! Vi åker till Oslo imorgon....i regnet...

***råkade pajja mellanslagstangenten igår....sånu funkar den knappt....därför en del ord sitter ihop***

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-21 11:49:36 följande:
    Lusse: Vilken go kille du har! Mysigt sätt att bli väckt på! Vad mysigt att komma iväg i midsommar, ni skulle åka med era vänner och deras lilla bebbe va? Det lär ju inte hjälpa bebissuget =D! Ja jag blir så irriterad på knät, det får bli bättre snart. Är riktigt deppig och irriterad idag.. Jobbet har missa att betala ut för ett pass, så jag har fått 1000 kr för lite, sen har jag insett att jag nog måste sälja hästen i höst.. Jag har inte råd och tid nu när jag ska läsa dubbelt.. Snyft! Sen lite annat tjafs! En riktig skitdag med andra ord!Hur känns det att snart vara förlovad då? Pirrigt?
    Ja han har sina stunder...har varitute och gått en promenad med han och vovven nyss! Hittade en liten fågel som hade brutit vingen och ett ben. Vi bestämde oss för att lämna den där och om den låg kvar på hemvägen skulle vi ta med den hem och pyssla om den....när vi kom förbi på hemvägen hade någon brutit nacken av den. Låter grymt men det varnogdet bästa

Japp midsommar med bäse blir det ska bli kul att umgås med dem hela helgen! Våra vovvar älskar varandra också... Och äntligen få på ringarna!!!!!

Trist att du har en dålig dag! Finns det inga alt. till att sälja hästen? inget allvarligt som hänt förövrigt hoppas jag?
  • enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-06-21 12:20:39 följande:
    Tjena tjejer!Tittar in och passar pa att önska er en trevlig midsommar, med förlovningar och allt som ni ska ha för er!Sitter pa jobbet. Sista dan innan semestern!!!! whoooho!!Ikväll tar vi flyget hem till Sverige, sedan direkt ut pa landet. Imorgon bröllop ute i Skärgarden. Hoppas pa bra väder!Skrutt83: jobbigt med en sadan skitdag. *stor kram till dig* later inte sa kul det att du maste sälja hästen Har jag förresten berättat om besöket pa bebismässan?!?Hursomhafver:-Maaanga bebisvagnar-Maaaanga bebisar-Maaaanga bebismagar-Massa olika vagnutställare. Tittade lite extra pa en ABC (tror jag att den hette) Mycket lik buggan, dock kan man inte välja om man vill köra med stora hjulen bak eller fram.-En tjej visade oss hur man bär med bärsjal och försökte samtidigt övertyga min man att bärsjal är bättre än bärsele -Har tagit med massa broschyrer om hur det är att föda i Tyskland. 3 UL är tydligen standard.Verkligen tokmysigt och tokkul var det! Tror även att mannen gillade det Ha en bra dag nu tjejer!
    Låter som att ni kommer få en underbar midsommar! Hur länge stannar ni i Sverige? Och vad roligt med bebismässa! Blev han sugen på bärsjal? F är helt såld på dem just nu Efter att hankommer över "det är fjolligt"-stadiet...*haha*
    Ingen bild på ABC-vagnen?? *nyfiken*
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-21 20:16:04 följande:
    Hej syltisar!Tack för allt stöd alla goa tjejer, det värmer verkligen! En riktig skitdag kan inte annat än att bli värre va? Jag fick reda på att jag fick underkänt på sista tentan också.. Känns riktigt jobbigt, men jag ska överklaga och se om jag kanske kan få upp den annars blir det omtenta i augusti. Men men imorgon blir det nog bättre! Tycker så synd om mig själv idag så jag sitter här på FL och unnar mig lite godis (fy på mig!), får bli stenhårt på måndag efter midsommar och bakisdag =D
    Men Skrutten då....stackare!! Men vet du?? Jag har också syndat....blev lite godis förut...*skäms*

Sitter här och väntar på mens men ingen kommer...bara en massa mensvärk *suck*
Svar på tråden SYLTFISK