-
Hihi....vi håller tummarna som alltid gumman!Cia80 skrev 2007-06-28 09:44:50 följande:Godmorgon tjejer!Ingen mens i sikte Ni anar inte vad mina hjärnceller arbetar på högvarv. Uj uj uj
-
Köp så du har hemmaCia80 skrev 2007-06-28 09:51:41 följande:lusse,Tack så mycket. Hur ofta vill ni att jag rapporterar? Vet inte om jag ska köpa test idag eller imorgon.
Mjae....varje hel elle halvtimme? Vad passar di? *ler*
Skämt å sido...är ju jättekul att fåvara en del av allas nojjor och framsteg, man "känner" ju er! -
Ja ska springa några kilometer åt dig också, Yoyna
Idag blir det städning...och gymmet! baaaaara slappa....
-
Äntligen är mensen slut för denna gången! Nu ska vi bara hoppas att nästa kommer runt den 20e....
Var ett tag sedan man faktiskt längtade efter mensen *ler*
-
Ja eller...min mens har nyss tagit slut så nu blir det till att köpa kondomerYoyna skrev 2007-06-28 11:44:59 följande:Hur var det lusse, ni kör med skydd än va? Håller tummarna för regelbunden mens! Håller tummarna för dig oxå Cia! Men inte för regelbunden mens...
Kommer köra med skydd fram till september.Naaaw....han e såååå sötCia80 skrev 2007-06-28 11:50:59 följande:Snacka om att vara känslig! Jag satt och tittade på aftonbladet.se och tittade på bildspelet om isbjörnsungen Knut. Då kom tårarna. Jag fick såna konstiga tankar att tänk om han inte alls trivs där. *Tårarna rinner vidare*
Både jag och sambon är djurtokiga...
-
Och poletten verkar inte trilla ner i 08-tråden?!

-
Hihi börjar han mjukna måntro??Cia80 skrev 2007-06-28 12:15:24 följande:lusse,Ja, han är ju supersöt!Sa till sambon att jag har mensvärk och jag tyckte mig höra ett uns av besvikelse. Men jag kanske inbillade mig.
Ja så santYoyna skrev 2007-06-28 12:25:52 följande:Lusse: Tur iaf att vi syltisar håller ihop. Skit i resten liksom!
Jag blir bara så irriterad...och så framstår man som världens mest missunsamma ragat när man påpekar trådens ursprung! Blir jag ännu argare....*ler*
-
Bye bye Cia
Fröken:
Springer INTE ute....bara på löpband! Hatar att springa ute men inne går bra. Jag kommer längta efter mensen ett par månader till iaf...vill som sagt inte börja före sept.
Ja kolla in 08-tråden
-
SågFröken85 skrev 2007-06-28 13:18:15 följande:Lusse: Kolla in 08 tråden nu då! My god.....
Och var tvungen att inflika lite... Finns ju en massa BIM-trådar som skulle passa dem bättre.
Med tanke på 08-tråden och det här...Vi kommer ju troligtvis tjuvstarta innan -08 och är jätteglad för det men ni här i Syltfisk-tråden måste verkligen poängtera om ni tycker det är jobbigt att lyssna på mitt tjuvstartprat! Vill inte vara "i vägen"
Alla Syltfiskar skulle ju också börjat -08 från början...
-
Vad bra! Vill ju bara vara säker så jag inte trampar någon på tårna
Thulan:
Vad har du köpt??*nyfiken* Idag blir det slappt som sagt...har städat och tvättat en maskin men så gick F och la sig när han kom hem så jag avvaktar med att dammsuga så länge...inte mig emot
Ang 08-tråden...man ska ju inte diskutera enskilda medlemmar men att skriva "sscchh...vi får inte va här..." känns dagisnivå.