Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Ja vi ska ha en liten minipic-nic vid fästningen vid Akers brygge i Oslo.....sen ska vi tillbringa resten av helgen i vårt sommarhus strax utanför Oslo tillsammans med våra kompisar! Och vår vovve, deras vovve och deras son på sex månader.....snart sju....Gud vad snabbt det går!

Ska du göra på midsommar?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Ja tänk om vi alla tre börjar då! Vad roligt!!!!

Väntar på att sambon ska käka sin frukost så vi kan gå ner till gymmet... Är i valet och kvalet om jag ska köra kondition eller ej? Lever man på naturdiet så får man kanske inte behålla tillräckligt mycket energi om man kör konditionsträning samtidigt? Så vad tror ni om Naturdiet komb. med styrketräning?

• enlitenbitkaka

Nej då, jag är inte glömsk, inte alls...ni får vänta med min startvikt tills imorgon, tjejer! Gick ner på gymmet, körde 10min löpning sen mycket mage, lite rygg, bröst och rumpa....när vi ska gå hem hade jag tänkt väga mig..men det glömde jag

Kan garantera att min vikt säkert vandrat över 70-strecket! Låg på 67 sist och det var i April....nu känns det som jag gått upp lite sen dess-

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-18 14:37:35 följande:
    Lusse: hehe ja inte är det lätt att minnas allt! =D Åhh man blir så avis när man ser tjejer med mage, speciellt när den är så där fin och rund. Är lite rädd för att jag kommer se ut som en michillinigubbe när jag blir gravid (OM jag någonsin får glädjen att bli gravid). Idag är längtan så sjukt jobbig, vill så mkt att det gör ont i kroppen! Satt och kikade runt lite på svenskanamn.se vill ju ha ett namn som betyder något fint också =D
    Nej men inmorgon ska jag komma ihåg och väga mig! Ska försöka gymma varje dag fram till helgen.....och sen förhoppningsvis fortsätta i samma stil

ja hon hade verkligen en FIN mage. Jga kommer väl se ut som en strandad val med bristningar och allt Längtar efter att få köpa gravkläder som framhäver magen!

Vilka namn funderar du på? Har jättesvårt för tjejnamn jag.... Killnamnen just nu är Ellian, Edvin och Jack....tjejnamn: Ella och Nina.
  • enlitenbitkaka

Vilka fina namn, Skrutt Noah gillar jag också...! Och nej vi är inte överens. Han gillar vår generations namn som Anna, Maria, Andreas, Marcus osv....det gör INTE jag

Cia, ja den va då inte billig Magen? Äta mindre träna mer Man kan ju inte punktförbränna vilket är synd Men med situps så kan man ju shapa upp den lite iaf men fettet försvinner ju inte....

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-06-18 16:31:21 följande:
    lusse,Nä, det var den inte. Men förhoppningsvis kommer vi ju ha den många år.Då blir det alltså till att börja träna då.Funderar på att börja på Feelgood. Måste bara höra vad det kostar.
    Ja jag ska unna mig en närapå ny bil i examenspresent om sisådär fyra år. *längtar* Skulle aldrig köpa en ny bil men en som är nääääästan ny.....

jag betalar 349:-/månad hos SATS här i stan. Trivs jättebra...trevlig, hjälpsam och kunnig personal, fräscha lokaler, roliga pass osv.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-06-18 16:43:58 följande:
    lusse,Vi hade inte tänkt att köpa en ny från början, det bara blev så Det var ju inte så jättefarligt. Gäller ju bara att man utnyttjar det ordentligt.
    Ja men ni köpte en kombi va? Har ni ju  behov av framöver också   Förstår däremot inte folk som byter bil varje år....känns lite överdrivet....

Ja det är inte så farligt dyrt! Har dock inte varit där sen i April *skäms*
  • enlitenbitkaka

Hej tjejer!

Precis kommit hem från jobbet.....damn så stressigt! Dem förväntar sig att jag ska tömma 11 postlådor på fem olika ställen på 15min......tillåt mig skratta!!!! Men jag hann tillslut och nu är jag hemma!

• enlitenbitkaka
    Cia: Är visserligen bara några kilometer men ändå...

Yoyna: Jag ska köra stenhårt fram tills helgen, gymma varje dag, bara naturdiet osv. Men på midsommar ska vi ju förlova oss och då vill man ju lyxa till det lite äter inte sill men lite potatis, grillat och gräddfil slinker nog ned Klart du ska va med oss!
Svar på tråden SYLTFISK