• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Mia83

Snigel84

Visst är den! Bättre än att diska iaf.

• Skarpa
    soffi86 skrev 2007-05-03 22:51:44 följande:
    för att ni är avis eller vad??
     ...och där kom kommentaren jag väntat på hela tråden.

Jag är inte det minsta avundsjuk på dig TS. Tvärtom, är jag väldigt stolt över att se förbi människors kläder och fullständigt skita i hur mycket de kostar. Jag har allt jag vill ha, och skulle inte vilja byta en millimeter av mitt liv med ditt!
    Ooook!
  • Rulltrappa

och även om så är fallet, finns det då en särskild undersköterskestil som bara består av lindexkläder?

• Kanelflicka

Jag är verkligen inte avis...varken på fula gröna städrockar eller ett taskigt attityd...
    Vad har du emot undersköterskor? Varifrån kommer sådan förakt mot en yrkesgrupp? Att de inte har råd att köpa dyra kläder?

• Roisin Dubh

Personligen struntar jag fullkomligt i vilket märke som sitter sömmarna på kläderna jag bär. HM har sällan något jag gillar förutom barnkläder. Inte Lindex heller. Men då och då lyckas jag hitta plagg som jag kommer bra överens med och då bryr jag mig inte om vad de kostar eller vad de förvirrade modelejonen påstår vara "rätt". Jag följer min egen stil och struntar fullkomligt i om fler gillar samma kläder och råkar bära dem.

Jag är för tjock för att ha dålig smak.

◄ ►
  • Luddvar
    Rulltrappa skrev 2007-05-03 22:53:13 följande:
    det var ett jävla tjat om undersköterskor, finns det många här eller?
    Här är en!!*vinkar febrilt*
  • Mia83

Att ha ett behov av att andra människor är avundsjuka betyder inte nödvändigtvis att så faktiskt är fallet.

• Luddvar
    soffi86 skrev 2007-05-03 22:54:46 följande:
    ojojoj - är de inte tandsköterskor så är de undersköterskor, jobbar på hemtjänsten, är sjukskrivna, soc-fall eller vårdare.
    Eller säljer gardiner......
  • imp

jag förstår inte heller vad undersköterskor har med ts att göra vad jag vet finns det inget klädmärke som heter undersköterska men om det hade funnits så hade säkert varit super snygga kläder där som hade suttit perfekt och som alla hade velat ha . Cool

Svar på tråden I just can't understand it...