• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Kanelflicka

Rulltrappa nej, jag är inte så förtjust i bullar...

• Anne M
    Nu måste jag be er alla att återgå till sakfrågan.

/Moderator
  • Jasusu

Okej okej.

Nu är det färdig lekt.
    Nu återgår vi till sakfrågan..
    /Moderator
  • Kanelflicka

Silentwings, du kanske (precis som TS) ska låta bli att satsa på att bli sierska...
    Jag är varken finnig, tjock, sosse eller jobbar på ålderdomshem

• hobnob
    soffi86 skrev 2007-04-29 19:53:43 följande:
    Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!! varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!Eller har jag fel?Vart köper du dina kläder?
    Kan ju vara så att man känner sig så säker på sig själv och sitt "jag" att man inte behöver visa andra att man är så "speciell" genom att klä sig i dyra kläder.

Mitt värde sitter inte i mina kläder. Jag köper det mesta på HM och Lindex och sätter på mig det jag trivs i och känner mig snygg och bekväm i. Sen om någon tycker att jag ser ut som "alla andra" skiter jag i.
    Jag är jag - och det känner jag mig fullkomligt trygg med!

Oftast är det de som tycker de är så "annorlunda" och "speciella" som är osäkra och måste hävda sig genom kläderna.
  • Kanelflicka

Ok, tillbaka till sakfrågan. jag undrar hur speciell man skulle vara om alla skulle klär sig i märker kläder?

• Kanelflicka

"Mitt värde sitter inte i mina kläder. Jag köper det mesta på HM och Lindex och sätter på mig det jag trivs i och känner mig snygg och bekväm i. Sen om någon tycker att jag ser ut som "alla andra" skiter jag i."

Amen to that!

• Mia83

Kanelflicka

Mina pengar sätter jag på att det illa kvickt skulle bli trendigt att klä sig billigt, och gärna lite "trashigt".

• Rulltrappa

jag tycker att det är en lite lustig fråga att ställa i en community som har förvirrade småbarnsmorsor som en av sina stora målgrupper. när jag handlar kläder ser jag det som ett bra köp om jag överhuvudtaget får med mig rätt storlek...

Svar på tråden I just can't understand it...