• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Kanelflicka

soffi86,

vad förstår inte vart du vill komma med dina påhopp mot folk.. Du vet ju mycket väl att du kommer få en varning. Det är riktigt omoget och löjligt att beter sig på det här sättet.

• Roisin Dubh
    soffi86 skrev 2007-05-03 22:19:08 följande:
    mmm roisin om du gick ner lite skulle du också komma i den
    Ha ha, du ger inte upp va?

Jag är ledsen om min kroppshydda skrämmer dig. Men jag är betydligt vackrare utan någon grön städrock. Jag tror alla är vackrare utan grön städrock.
    ◄ ►
  • Skarpa
    Roisin Dubh skrev 2007-05-03 22:17:10 följande:
    TS du kan inbilla dig själv hur mycket du vill att alla som tycker skräpet du säljer är skitfult bara är avundsjuka. Men faktum är att alla inte vill strutta runt i gräsliga kläder som t.ex. den här "skapelsen". amoi.blogg.se/images/832_1177704568.jpg Vissa av oss har gränser.
    Amen! Tycker för övrigt att toppen är misstänkt lik mormors gardin som försvunnit på något mystiskt sätt...
    Ooook!
  • soffi86

silentwings: har du bott i asien? nej. iallafall inte i korea. skall tänka på det när jag sitter och skakar galler, gumman.

• reserverad

Ja, 7 manader gor dig ju praktiskt taget till en infodd da. Inte.

Jag tror att "fabriksagaren" skrattar hela vagen till banken at svenska korkade smatjejer som tror att de kan affarsvarlden.

• Melle

För övrigt fattar jag inte riktigt det där med källarförråd. Var fick du det ifrån??

• Kanelflicka

Jag föreslår att alla inlägg riktade till TS ska börja med "lilla gumman"

• Rulltrappa

jag köper mycket kläder på hm, men jag kan inte påstå att jag jag ser ut som resten av stan för den sakens skull. det är väl mer en fråga om hur man kombinerar kläderna och vilka detaljer/accessoarer man använder. för att inte tala om smink och hår.

• soffi86

jag tror att den som har de tre ABCD butikerna och sara får skaka galler snart då.

Svar på tråden I just can't understand it...