• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Rulltrappa
    Kanelflicka skrev 2007-05-03 22:34:39 följande:
    Jag undrar vad jag har för yrke och kroppstyp i TS ögon, vore intressant att veta vad hon läser ut utifrån mitt nick...
    själv skulle jag gissa på att du gillar bullar. fast jag är inte tillräckligt säker för att gissa mig till din kroppstyp. ;)
  • Nötkaka

Svar på TS;
    för att det är enklast att köpa kläder från dessa kedjor. De finns överallt och har en okej prisnivå. Att springa runt i finare butiker eller andra mer ovanliga affärer finns det inte tid till.

• Melle

Och tänk att jag, jag är varken underbetald eller tjock!! Å inte är jag 10-15 år äldre än TS heller!! Ser man på!! :-O

• Roisin Dubh

TS tror på allvar att hennes förolämpningar och roliga fördomar får hennes situation att se bättre ut. Det här är humor.

◄ ►
  • Skarpa
    soffi86 skrev 2007-05-03 22:26:45 följande:
    ja jag tror ju verkligen att ett par undersköterskor, en halvfärdig lärare och en som jobbar på hemtjänsten vet mer än mig när det kommer tillaffärsvärlden. gärna lite småfeta också. det som är ännu mer komiskt är att de är mellan 10 och 15 år äldre än mig!
    Måste ju också fråga om det inte är svårt i affärsvärlden att ha brister i sina matematikkunskaper... sist jag kollade är 25 bara 4 år äldre än 21, och knappast 10-15, men det kanske bara är jag som inte kan det här med siffror, eller?
    Ooook!
  • Skarpa
    Roisin Dubh skrev 2007-05-03 22:38:26 följande:
    TS tror på allvar att hennes förolämpningar och roliga fördomar får hennes situation att se bättre ut. Det här är humor.
    Jag sitter och skrattar högt, och maken likaså Skrattande
    Ooook!
  • reserverad

Kaxet, och jag ar varken svensk eller sosse. Hmmm, cash och utbildning har jag ocksa i overflod sa jag undrar vilken vinkel ts ska valja for att dissa mig. Vantar med spanning.

• Mia83

En annan bra tumregel i affärsvärlden är att om det verkar för bra för att vara sant så är det troligen det. Främst när det gäller priser...

• Kanelflicka

Det här tråden kanske borde flyttas till "Ockult" eftersom TS verkar försöka bevisa att hon kan "se" och kan avgöra vad vi jobbar med och hur mycket vi väger..

• reserverad

Kanelflicka, du ar ful och finnig, jattetjock, jobbar pa alderdomshem och har ingen man for ingen vill ha dig for att du ar sosse och sa ja*la korkad.

Skojar bara.

Svar på tråden I just can't understand it...