• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • reserverad

Lilla gumman, pratar du med mig eller?

Jag tror jag vet ganska mycket mer om affarsvarlden an du. Har du doktorerat i International Business & Management vid 21 ars alder? Har du drivit tva framgangsrika bolag i over 13 ar? Hur mycket kan du om lagar och etik?

• käxet

Jag tycker att klänningen ser ut som en spya! Och ja, jag är också TJOCK!!

• Melle

Vilken tur att TS vet PRECIS vilka alla människor bakom "nicken" är, och PRECIIIS vad de människorna gör/har gjort förut. Fast ios, det hade nog inte spelat nån roll om Marc Jacobs VD funnits i tråden. TS hade antagligen vetat mest iaf. Om det är någon som undrar nåning om världen, mode, eller sig själv så kan ni fråga TS, hon vet nog!

• reserverad

Kaxet, jag tycker ocksa den ar ful. Men jag ar lika smal som Claudia Schiffer, kan jag tycka det anda eller maste jag vara tjock for att tycka det?

• Rulltrappa

men klänningarna på sidan kanske är jättefina på ts. borde hon inte lägga upp bilder på sig själv iförd dessa kreationer så att vi förstår bättre hur fina de är?

• Kanelflicka

Jag undrar vad jag har för yrke och kroppstyp i TS ögon, vore intressant att veta vad hon läser ut utifrån mitt nick...

• reserverad

Brandelskan, du har sa ratt. Varldens smartaste 21-aring finns har pa FL. Med erfarenhet och mognad langt utover hennes unga ar. Jag ska passa pa att fraga Michael Kors hur det egentligen ligger till nasta gang jag traffar honom.

• Mia83

Ska bli kul och se vad jag får för svar från Chloe.
    Blev så nyfiken på det här med att koreaner inte ljuger att jag måste få klarhet.

• käxet

silentwings. absolut inte du får vara lila om du villGlad Jag kanske fattat fel men jag har fattat det som om TS tycker att dom som har dissat hennes klänningar är småfeta, underbetalda stackars människor.
    Jag må vara tjock men jag e jävligt välbetald!!

• Nessii

det som är ännu mer komiskt är att de är mellan 10 och 15 år äldre än mig!

Det heter äldre än JAG... inte mig.. (OT)

Svar på tråden I just can't understand it...