• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Hoppet och längtan

Måste bara fråga hur någon får för sig att köpa dessa fula kläder?
    Det kan ju inte gå bra med sådana kläder som utbud.

• soffi86

omg!!! är det sant KÄNNER du Michael Kors - just soooo impressed - or not.

• reserverad

Haha! Hon hittade ett satt att dissa mig. Jag visste val det.

• Hoppet och längtan

Köper förresten mina kläder på Ge-Kås, H&M, Gina Tricot osv.

• Mia83

soffie86

Och där insåg du hur vi andra känner inför det du skriver om de pengar du har, vart du har bott, vem du har dejtat, mm.

• Luddvar
    hobnob skrev 2007-05-03 22:44:11 följande:
     Oftast är det de som tycker de är så "annorlunda" och "speciella" som är osäkra och måste hävda sig genom kläderna.
    Plus att de måste tala om för oss vanliga dödliga att de verkligen bär märkeskläder för jag ser inte sånt iallafall ha ha. Men oj, tänk om folk dömer mig efter mina Ellos-linnen.... Undrar vilken stämpel jag har egentligen? Low-super-mega-white-trash?
  • soffi86

för att ni är avis eller vad??

För att jag inte sattsar på att bli undersköterska? För att ni ville veta vem som påstått att monki/cheap monday/gina tricot etc tillverkade sina kläder på väldigt konstiga sätt och för att folk innan i tråden sa att jag var rik.

• Mia83

soffie86

Avundsjuka? Du har mkt kvar att lära.

Svar på tråden I just can't understand it...