• Leif

Dotter 14 år

Hej!
    Tänkte se om ni har några vettiga tips till mig hära på familjeliv.se.

Det ligger till som så att jag har en 14 årig dotter, som alltid varit lite rebell av sig.
    Men nu på sista tiden har hon börjat lyssna på eddie meduza, och ha samlag med äldre killar samt börjat åka epatraktor.

Det finns mycket mer att berätta, men jag återkommer.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Svar på tråden Dotter 14 år
  • Leif

Vad skall jag ta mig till?
    Hon är även ute och dricker öl ikväll!

ps, finns det ingen edit knapp?

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Emil i Lönneberga

Hej! Vill du messa privat?

Vi har en snart 15 årig dotter.

• susye

hör av dig privart om du vill. har en del erfarenheter

• Leif

Berätta gärna här i tråden, så även andra föräldrar kan lära sig och läsa.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• susye

jag har en dotter på 16 men det är inte henne jag haft eller har problem med utan ena sonen som började hänga ute redan då han var 13 o drack o hade sex. fråga om vad du vill ha råd om? det är lättare så

• Leif

tja, vad ska man ta sig till?
    Jag orkar faktiskt inte helt ärligt bry mig i henne, hon borde ha nog med förstånd i denna ålder.
    Verkar som hon vill lära sig "The hard way".

Men samtidigt känner man ibland att fan man kanske borde bry sig lite mer iaf, så jag tänkte är detta något att bry sig i?
    Eller är det så hära alla 14-15 åringar är?

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• lurv

Men TS verför sitter du här om du vet att hon är ute och dricker öl? Iväg med dej och hämta hem henne istället. Du är föräldern inte hon alltså bestämmer du.

• Leif

Hur ska jag veta vart hon är, hon åker epa med nån grabb och har avslagen mobiltelefon.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• susye

nej jag tycker inte det är acceptabelt. alla 14-15 åringar är inte såna. har som sagt 2 söner o en dotter o bara ena sonen revolterade så o jag kämpade för att få honom ifrån det umgänget. en fråga har hon p-medel så hon inte går o blir gravid? du vet väl att ju yngre man är desto farligare är alkoholen o de har mycket lättare att bli alkoholförgiftade för deras njurar är inte färdigutveklade och kan driva ut alkoholen lika fort som på en vuxen

• Nicke

Vad är en epa enligt dig Leif?
    Vår Fiat var ju en epa enligt dig när vi pratade i en annan tråd.

Trevlig helg på dig med.

Svar på tråden Dotter 14 år