• Leif

Dotter 14 år

Hej!
    Tänkte se om ni har några vettiga tips till mig hära på familjeliv.se.

Det ligger till som så att jag har en 14 årig dotter, som alltid varit lite rebell av sig.
    Men nu på sista tiden har hon börjat lyssna på eddie meduza, och ha samlag med äldre killar samt börjat åka epatraktor.

Det finns mycket mer att berätta, men jag återkommer.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Svar på tråden Dotter 14 år
  • minnapinna

Det är klart att tråden inte är sann. Ni märker ju hur Leif skriver.

Nora 15/7 -06
  • Leif

Kan fortfarande inte hämta, och polisen är utesluten.
    Jag skall verkligen inte ha något med socialen att göra.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Nicke

Lef drog slutsaten av min visningsbild att jag var max 16 år samtidigt som han kunde leta sig fram till min olycka på mitt krypin där min ålder står. Han poängterar dessutom att han inte frågade här för att få spekulationer från 16-åringar utan från föräldrar. Det är lite väl mycket provokation för min smak och sjunker man så lågt så kanske det är sig själv man ska ta tag i innan man börjar läxa upp 14-åringar som verkar befinna sig på samma nivå.

Prozac skrev 2007-05-12 22:40:30 följande:
    Niklas--> Jag håller me dig...
  • susye

men va fan sitter du o tar en öl då din dotter är ute på vift. skulle då jag aldrig göra utan jag skulle letat. o du man får inte tröttna på sånt som förälder. du skulle ångra dig om det händer henne nått

• Leif

Ni som inte tror tråden är sann?
    Varför sitter ni ens här och läser då?

Det är otroligt att man inte skall kunna diskutera allvarliga saker utan att det finns någon som skall komma med sådana spekulationer.

• minnapinna

Leif,
    för att andra ska inse att du inte är sann.

Nora 15/7 -06
  • käxet

Vad hände med "trevlig helg Mvh Leif"?

• susye

skit nu i spekulationerna o res på dig o ta cykeln o leta. skulle du kunna titta dig själv i spegeln om nått händer henne o du bara sitter hemma?

Svar på tråden Dotter 14 år