• Leif

Dotter 14 år

Hej!
    Tänkte se om ni har några vettiga tips till mig hära på familjeliv.se.

Det ligger till som så att jag har en 14 årig dotter, som alltid varit lite rebell av sig.
    Men nu på sista tiden har hon börjat lyssna på eddie meduza, och ha samlag med äldre killar samt börjat åka epatraktor.

Det finns mycket mer att berätta, men jag återkommer.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Svar på tråden Dotter 14 år
  • susye

va? inga tider. det ska alla barn ha oavsett om de sköter sig eller inte.

• Leif

Nåja, 00,00 har väll alltid varit en osynlig regel.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• lurv

Ursäkta TS men hur gammal är du själv? och fråga nummer 2 är du man eller mus? Hade detta varit min fjortis så hade jag aldrig i h*lvete låtit henne använda mej som dörrmatta. Visa nu att det är lite stake i dej och ta tag i skiten istället för att sopa det under mattan och skylla på en massa annat.

• susye

du behöver inte vara för strikt men jag tror inte det finns en enda ansvarstagande förälder som låter sin 14 åring dricka. de flesta hade nog åkt ut o jagat hem henne

• susye

00.00 för en så ung tjej. det fick då inte mina vara ute till. okej om de ringde o sa att de satt hemma hos nån o kollade film eller nått men då skulle jag veta exakt då de kom hem

• stinkie

Har du funderat på att hon kanske beter sig så för att du ska "se" henne?? Du verkar väldigt laidback för en som vet att hans dotter är ute och super... Hon kanske bara vill ha en förälder som sätter gränser och bryr sig.

• Leif

Är ganska less på jaga och jaga, har jagat henne hela detta året känns det som. Vi bråkade lite vid middagen idag, så jag har suttit och snuttat lite på nån öl hära, så bilen är utesluten och jag cyklar inte in till staden.

OBS, jag är varken alkolist, eller arbetslös.
    OCH jag är MAN.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• a halleluja moment

ok..mitt råd är:

*res på dig och hämta hem dottern.
    det hon har att välja på är att bli hämtad av dig eller snuten...hade jag inte pallat resa på mig så hade jag ringt snuten..
    sen så tar du kontakt m ngn kurator i skolan å ber om hjälp!

sen är det regler,följs de inte så blir det inget.konsekvent ska du vara...att ha sex är olagligt innan man e 15..att dricka innan 18 är en fara...

Himmeln har blivit en ängel rikare...men vi har blivit en älskling fattigare...ta vara på varandra
Svar på tråden Dotter 14 år