• Leif

Dotter 14 år

Hej!
    Tänkte se om ni har några vettiga tips till mig hära på familjeliv.se.

Det ligger till som så att jag har en 14 årig dotter, som alltid varit lite rebell av sig.
    Men nu på sista tiden har hon börjat lyssna på eddie meduza, och ha samlag med äldre killar samt börjat åka epatraktor.

Det finns mycket mer att berätta, men jag återkommer.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Svar på tråden Dotter 14 år
  • Leif

Jag är lika sann, som att Nora föddes 15/7 -06.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Leif

Vill tacka alla seriösa som svarat, tack ska ni ha!

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• a halleluja moment
    Leif skrev 2007-05-12 22:40:58 följande:
    Kan fortfarande inte hämta, och polisen är utesluten.Jag skall verkligen inte ha något med socialen att göra.Trevlig helg!Mvh/ Leif
    ehhm why?
    och vaddå kan inte hämta?

vilka val har du?

köp ett gäng kådisar åt bruden i alla fall...aldrig att jag hade accepterat detta!
    Himmeln har blivit en ängel rikare...men vi har blivit en älskling fattigare...ta vara på varandra
  • susye

så nu har du snackat klart om detta menar du

• lurv

Men TS LÄS IGENOM DINA EGNA SVAR! Sen kan du ju fundera på varför folk inte tror att tråden är sann. Du verkar skita i allt. Vill inte ha med soc att göra, det får du garanterat den dagen polisen tar din dotter för fylla. Kanske är det bättre att färekomma än förekommas dvs att be polisen om hjälp NU.

• gullsvans

8 öl för en tjej i den åldern är mycket..å det i sin tur kan leda till beståede alkohol skador..å man vet oxå att man dricker mer å mer när man väl börjat..min son som är 18år å 176 cm å väger ca 75 kg dricker det när han festar å då är han rejält full när han kommer hem..nä få henne att sluta med den stora mängden..men att total förbjuda fungerar inte heler..ta med henne till någon som kan visa vad som händer med kroppen när man dricker så mycket redan vid så låg ålder..sedan det med att ha sex när man 14 år å med äldre killar..ja då vill man ha uppmärksamhet..å tvärr betalar man ofta ett pris..såatt få henne å förstå det blir inte lätt..men som förälder har man ett jobb.TJATA TJATA..om du känner någon med mindre barn så låt henne ta hand om dom i 1v..vara med å kolla hur jobbigt det faktiskt kan vara..för hon kan ju bli gravid..å framför llt fråga henne om hon använder kondom när hon har sex..å även gärna p-piller oxå..att ge konkreta tps är jätte svårt..men som någon sa..hota inte å gör du det gör det..det du hotat med..hoppas det löser sig för er för det är inte lätt att ha tonåringar,,vet har själv 4 st..

• Leif

Skall ta tag i saken, tips på hur jag ska styra upp detta?

Tyvärr så dog min fru i en bilolycka för 5 år sedan, så det har varit väldigt tungt att vara ensam förälder.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• susye
    lurv skrev 2007-05-12 22:46:30 följande:
    Men TS LÄS IGENOM DINA EGNA SVAR! Sen kan du ju fundera på varför folk inte tror att tråden är sann. Du verkar skita i allt. Vill inte ha med soc att göra, det får du garanterat den dagen polisen tar din dotter för fylla. Kanske är det bättre att färekomma än förekommas dvs att be polisen om hjälp NU.
    så sant så för tar de henne för fylla när hon är så ung kopplas soc in automatiskt
  • Leif

Jag skall styra upp detta, och tackar hjärtligast för era tips.
    Mer tips skadar verkligen inte!

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

Svar på tråden Dotter 14 år