• Leif

Dotter 14 år

Hej!
    Tänkte se om ni har några vettiga tips till mig hära på familjeliv.se.

Det ligger till som så att jag har en 14 årig dotter, som alltid varit lite rebell av sig.
    Men nu på sista tiden har hon börjat lyssna på eddie meduza, och ha samlag med äldre killar samt börjat åka epatraktor.

Det finns mycket mer att berätta, men jag återkommer.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Svar på tråden Dotter 14 år
  • lurv

Sorry TS men hade det varit min fjortis så hade jag varit ute och letat sedan länge vid det här laget. Har du funderat över varför hon är som hon är? Det verkar på det du hittills berättat som om hon testar gränser för att se hur långt hon kan gå.

• Leif

Fordon som får framföras i max 30 km/h och körs av pojkspolingar som inte är torr bakom öronen.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Nicke

Jaha, och hur kom du då fram till att vår Fiat gick i 30 och att vi inte är gamla nog för körkort?

Leif skrev 2007-05-12 22:26:01 följande:
    Fordon som får framföras i max 30 km/h och körs av pojkspolingar som inte är torr bakom öronen.Trevlig helg!Mvh/ Leif
  • Leif

Ja jag har ju hotat grabben hon ungås med, men det hjälper inte.
    Så det är bara bita i äpplet, får väll försöka prata med henne inatt om hon kommer hem och inte är allt för full.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

• Leif
    Niklas skrev 2007-05-12 22:26:56 följande:
    Jaha, och hur kom du då fram till att vår Fiat gick i 30 och att vi inte är gamla nog för körkort?
    Drog slutsatsen av din visningsbild.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif
  • Nicke

I en annan tråd så tyckte du att det var dåligt att du inte kunde skicka din 14-åring för att köpa öl eller vad det var till dig eftersom att det är åldergräns. Det kanske inte är det bästa att göra om hon är rebellisk.

• Nicke

haha ja du är för rolig. Det står hur gammal jag är och eftersom du snokade reda på olyckan med bilen så var det intressant att du missade det men så kan det ju vara.

Leif skrev 2007-05-12 22:27:44 följande:
    Drog slutsatsen av din visningsbild.Trevlig helg!Mvh/ Leif
  • hallon2

Säger som Lurv - ut och leta!

SÅ många epa kan det ju inte finnas... Bara att ta med ficklampan och lysa igenom dom du finner!
    Var det min dotter så skulle hon hem "NU!"

Till ert nästa tillfälle ni träffas så ska du kanske försöka ordna nått kul hemma med förälder istället för att sitta och "klicka datorn" ... :(

• susye

men ge dig ut o leta efter epan då o om du inte hittar den tycker jag du ska vara vaken då hon kommer hem. hade aldrig accepterat att mitt barn hade mobilen avslagen eller inte svarade på den då hade jag tagit ifrån dem den. har aldrig haft det problemet med mina barn utan de har alltid svarat

• Leif

Hon var intresserad av att tjäna en 50-lapp, så får man ungdommarna att röra på sig också.
    2 flugor i 1 smäll.

Trevlig helg!
    Mvh/ Leif

Svar på tråden Dotter 14 år