• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • destiny391
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:39:18 följande:
    Min kusin är gift och har 2 barn med en turk
    som du umgas med??
  • lollisen

Ja, vilka är högt uppe på den listan? har du kollat sanningsenliga fakta om detta? eller bara hört av din pojkvän och hans hippa polare?

Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:40:42 följande:
    Våld och övergrepp ja.. vilka är högt upp på den listan??
  • Sosso67

jag då,,min sambo är från värsta stället Flört, Iran, men jag har aldrig varit friare i mitt liv!!!

• lollisen

Men ni som är gifta/ihop med utlänningar? Hur kan ni?? Ett svek mot den svenska nationalismen som uppstod nån gång på 1900-talet! Hur kan ni svika vårt land så?? Förrädare..

[ironi]

• Smurfan28

lämnar er roliga människor nu.. haha.. fortsätt ni diskutera era BRA killar.. tack för mig!!

• Pepparrot
    Smurfan28: Jag tror att du tillhör de som är mest ofria av alla här!
    A dyslexic agnostic insomniac lies awake at night wondering if there's a dog
  • masallah selin bebegim

marre67: nej vet du...vi är dödsdämda,vi står bara vid spisen,och ska vara en slav och vara en njutning för mannen visste du inte det?vi får inte gå ut heller,eller skaffa oss jobb elr utbildning heller *lol* *ironi*:-d:-d

• Milito
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:37:23 följande:
    spy på du.. om du nu måste minnas mig
    Haha, måste kännas bra att folk kommer ihåg dig som den intelligenta, trevliga varelse du är. 

• FruAnna

Min man är halvjapan och vi har VÄRLDENS vackraste son tillsammans. Båda hade svensson-namn innan vi gifte oss, men då tog vi hans mammas japanska efternamn för vi är så stålta över hans ursprung och tycker att namnet är jättefint.

Svar på tråden "blanda raser"??