• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • Tinna66

...om man gräver i sin historia och släktforskar lite...hur "svensk" är man då..? Jag är valonättling, t ex! Invanrare från längesedan!

• Mary Lo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:22:23 följande:
    men ingen behövr ju bli arg.. alla har ju sina uppfattningar om detta!Det är ju därför tråden skapades för att någon skulle skriva här
    Okej. Jag är den första att be dig om ursäkt för att jag har förolämpat dig och varit "arg". Men om du ögnar igenom definitionen av ordet "rasist" ett par gånger till så kanske du förstår varför man blir just arg?
    Mucósus orificium.
  • masallah selin bebegim

Smurfan28: tvärtom jösses cok manyak ya...

• lollisen

Men vad är det du skriver människa????
    :-O

Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:25:08 följande:
    Men det verkar ju vara inne att ha ihop det med en turk eller neger...
  • Smurfan28
    Mary Lo skrev 2007-05-16 18:25:08 följande:
    Okej. Jag är den första att be dig om ursäkt för att jag har förolämpat dig och varit "arg". Men om du ögnar igenom definitionen av ordet "rasist" ett par gånger till så kanske du förstår varför man blir just arg?
    Tack!
    Men alla har ju sina åsikter.. så kommer det alltid vara.. ingen kan ändra på det
  • bitte67

Vaddå inne? Jag har inte ihop det med en turk eller neger som du säger, har ihop det med en man!

• oOMayaOo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:25:08 följande:
    Men det verkar ju vara inne att ha ihop det med en turk eller neger...
    Vissa männsiskor har ett hjärta som kan känna kärlek för vem som helst, vissa har ett stängt hjärta.
  • Prisssan

Inne? Tror du man väljer sin partner av vad som är inne?

Lycka är ett val..
  • Smurfan28
    lollisen skrev 2007-05-16 18:26:05 följande:
    Men vad är det du skriver människa????:-O
    Här där jag bor verkar det så.. hmm...
  • masallah selin bebegim

vadå "inne" sen när blev att älska en MÄNNISKA någon att vara "inne"

Svar på tråden "blanda raser"??