• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • Johanna71

Jag tycker synd om stackars Smurfan... Hon har säkert inte så många egna åsikter utan är påverkad av sin tuffa nassekille.

Synd, att du begränsar dig till svenska killar. Jag har själv bara träffat svenska killar tills jag träffade min man som är från Marocko. Det finns ingen mer jämnställd, ödmjuk, snäll, sexig, snygg, klok, rolig man än min!

Våra älskade "blandungar" får det bästa av två värdar. Snart ska vi till farmor och farfar i Marocko och bada i havet!

Jag önskar så att lilla Smurfan kunde följa med så hon fick se lite av värden!

• Prisssan

Jag blev mest förvånad över hennes argument! Vill man diskutera en sån här sak och verkligen tror på, att bara svenska män behandlar kvinnor bra.

Då får man faktiskt ha nåt vettigt att säga, tycker jag.

"Svenska kvinnor är fria kvinnor" det är ju bara så ointellegent.

Lycka är ett val..
  • Skrattmås

MÄNNISKAN är väl en ras. Sen är apor en, citronfjärilar en, uttrar en och salamandrar en annnan osv.

Allt annat är galet. Att någon i början av tråden skrev att det var synd att den svenska rasen blev utrotad är läskigt tycker jag...
    Vem vet vem som är genuint svensk förresten? Och helt ärligt: Vem fan bryr sig?

• cabotine

min vovve va blandis rottweiler/schäfer å världens goding

• Åsa31

Fattar inte något alls..Trodde att alla människor tillhörsamma ras: Homo Sapiens... Rasblandning vore , för mig, om en människa fick barn med tex en ko! Jag tror männsikan blir förälskad i en person, inte ett ursprung eller hudfärg. I mitt fall råkade det bli en kille med svenskt ursprung, men det hade lika gärna kunnat bli annat om personigheten jag älskar funnits där.

• oxytocin
    destiny391 skrev 2007-05-16 16:33:28 följande:
    som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint: "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!! TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..
    Alla är vi människor. Ser inget fel med att blanda raser alls och tycker det är synd att vissa gör det.
  • Åsa31

uttrycket "rasblandning" får mig osökt att tänka på en liten ful tysk gubbe ....

• Tiiina86

Smurfan.... Min pojkvänn är ifrån chile å ingen har behandlat mig så bra som han!! han gör allt för mig så ja ska må bra

Svar på tråden "blanda raser"??