• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • Sosso67

Har ej läst alla inlägg, vart många på kort tid ser jag.
    Det lät Hitleraktigt att snacka om att blanda "raser". Usch!!Har själv 2 blandraser och de är de vackraste i mina ögon!!

• Smurfan28
    lollisen skrev 2007-05-16 18:33:15 följande:
    Smufran28: du ser inte direkt svensk ut själv.. Jag hade chansat på att du var utlänning, eller av annan ras som du så fint uttrycker det...
    Har fått höra det flera gånger att jag inte ser svensk ut,.. men jag vet ju själv att jag är det och e stolt över det... Svenska kvinnor är fria kvinnor
  • Milito

bara att veta vad du tycker om de flesta människor runtomkring dig får mig att spy! känner inte för att göra det mitt på stan...

• Smurfan28
    masallah selin bebegim skrev 2007-05-16 18:33:59 följande:
    Konstigt smurfan 28: jag känner ett 20-tal turkar med svenska kvinnor som varit tsm i många år och gifta och har barn och iranier osv,men men....
    Klart det finns.. men finns dom som inte blir axepterade av hans föräldrar och så då.. hur kul är det??
  • Giz the wiz

*skrattar så jag får ont i magen*
    svenska kvinnor är fria kvinnor.... jahapp så norska som ex är det inte?

• lollisen

Vad är det att vara stolt över? Och hur kan du skriva att svenska kvinnor är fria kvinnor? Kolla på våldet/övergreppen och diskrimineringen som är i Sverige! Du är inte så inne i samhäll/politik va??

Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:35:19 följande:
    Har fått höra det flera gånger att jag inte ser svensk ut,.. men jag vet ju själv att jag är det och e stolt över det... Svenska kvinnor är fria kvinnor
  • cabotine
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:35:19 följande:
    Men hallå jag är oxå fri precis som dig
    såvad är skillnaden????
  • Smurfan28
    Milito skrev 2007-05-16 18:35:47 följande:
    bara att veta vad du tycker om de flesta människor runtomkring dig får mig att spy! känner inte för att göra det mitt på stan...
    spy på du.. om du nu måste minnas mig
  • Smurfan28
    cabotine skrev 2007-05-16 18:37:07 följande:
    Men hallå jag är oxå fri precis som dig såvad är skillnaden????
    inte alla kvinnor med män från andra kulturer som är lika fria, det måste du ju hålla med om??
Svar på tråden "blanda raser"??