• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • chess1979
    Busetras skrev 2007-05-16 18:39:19 följande:
    Nu har jag suttit här och bitit mig i tungan undre tiden ni skrivit 5 sidor... BLANDRASBARN ??? VA ??det är BARN vi pratar om !!!!! Inte marsvinen i djuraffären... BARN... Suck.. Man blir mörkrädd...Ibland undrar man om åsiktsfrihet verkligen borde gälla allt....

vettigt folk är alltid välkomna i en tråd som denna
    ♥Det bor en liten flicka i min mage♥
  • Sosso67
    masallah selin bebegim skrev 2007-05-16 18:44:01 följande:
    marre67: nej vet du...vi är dödsdämda,vi står bara vid spisen,och ska vara en slav och vara en njutning för mannen visste du inte det?vi får inte gå ut heller,eller skaffa oss jobb elr utbildning heller *lol* *ironi*:-d:-d
    ja herreguuud, lika hemskt är det att jag sitter vid datorn,man kan ju göra nåt "olagligt" här me
    Nej, jag har varit med svenskar och med utlänningar(muslimer) och har aldrig haft det så gott som med utlänningarna.Lät som det var hur många som helst vilket det naturligtvis inte är.
  • Busetras
    chess1979 skrev 2007-05-16 18:44:45 följande:
    vettigt folk är alltid välkomna i en tråd som denna
    Ja, varför kan man inte schemalägga Empati i skolan ihop med Hänsyn och Förmåga att lyssna på argument ? =)
  • masallah selin bebegim

Marre67: precis

• bitte67

Busetras, jag håller med dig. Blandrasbarn låter lika illa som oäkta barn, som var på tapeten för en 40-50 år sedan.
    Alla är barn.

• LovelyLady

Herregud...när jag såg rubriken rasblandning så förutsatte jag att det gällde hundar...att folk ens disskuterar sånt här i dagens samhälle, har vi inte kommit längre än så?

• Pepparrot
    Busetras skrev 2007-05-16 18:48:42 följande:
    Ja, varför kan man inte schemalägga Empati i skolan ihop med Hänsyn och Förmåga att lyssna på argument ? =)
    Amen!!!
    A dyslexic agnostic insomniac lies awake at night wondering if there's a dog
  • blommanigbg

Trodde också det var hundar först... Och kan ni tänka er.. Jagb har en blandis.... ; )

• chess1979
    Busetras skrev 2007-05-16 18:48:42 följande:
    men man kan ju tycka att den delen av historialektionen som handlar om förintelsen skulle räcka för att väcka empati.....
    ♥Det bor en liten flicka i min mage♥
  • Busetras
    chess1979 skrev 2007-05-16 18:52:12 följande:
    men man kan ju tycka att den delen av historialektionen som handlar om förintelsen skulle räcka för att väcka empati.....
    Nej, den bet uppenbarligen inte på alla....
Svar på tråden "blanda raser"??