• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • Mary Lo

Smurfan. Kan du inte bara svara på om du fortfarande kallar dig rasist, efter att ha läst en tydlig definition av ordet?

Mucósus orificium.
  • Pepparrot
    Alla svenskar är ju invandrare, Smurfan28 Jag kan inte tro att du är så j-vla dum så att du tror att du liksom helt enkelt växt upp ur den svenska berggrunden.

(Efter inlandsisen dragit sig tillbaka för ca 7000 år sedan bodde det ju ingen här uppe i Norden. Vi är alla ättlingar till svartskallar)
    A dyslexic agnostic insomniac lies awake at night wondering if there's a dog
  • kissemjao

Alltså... jag blir förstummad av att år 2007 man ens tänker i termer som "raser" och "rasblanding" om människor.
    Vi är väl... människor. I olika former och färger.

• Smurfan28
    Prisssan skrev 2007-05-16 18:27:05 följande:
    Inne? Tror du man väljer sin partner av vad som är inne?
    Jag sa inte att jag tror.. jag sa att det verkar så
  • oOMayaOo

I husvagnsparken är det säkert inne och att vara tillsammans med en cool nazist.

• chess1979
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:25:08 följande:
    Men det verkar ju vara inne att ha ihop det med en turk eller neger...
    Förvånad det är dax att börja skolan och få lite allmänbildning...
    du låter som en 14åring
    ♥Det bor en liten flicka i min mage♥
  • Smurfan28
    cabotine skrev 2007-05-16 18:27:57 följande:
    jag älskar lakrits
    Jag me.. choklad också
  • lollisen

Vad var det för svar på frågan? Öööh....

[jag frågade: Men vad är det du skriver människa???]

Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:27:06 följande:
    Här där jag bor verkar det så.. hmm...
  • cabotine

Det finns två huvudsakliga vetenskapliga teorier om människans ursprung: Antingen uppstod människan i Afrika och spred sig därifrån ut över världen och komkurrerade ut andra hominider eller utvecklades människan ur flera åtminstone delvis isolerade populationer av hominider.

SÅ det så....

Svar på tråden "blanda raser"??