• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • lovande

för oss bär det av på tisdag jag å syrran åker å lämnar 19 månaders killen hemma Han hade fått krupp .. ha ha

SOM jag ska shoppa loss... tips på vad jag itne får missa??

• sweetanna

på hösten är fredagar o lördagar allra värsta dagarna att besöka ge-kås på.(Kommer man på förmiddagen är det stor risk för kö) på sommaren måndagar o tisdagar värst. finns myter om att tex onsdagar innebär fler nyheter än andra dagar, men det stämmer inte- personalen fyller på allt som finns kontinuerligt under dagen. finns inget i butik- fråga..finns säkert mer på lager. lite "inside info"- har jobbat där i flera år nämligen =)

• saaandra86

Nån som vet vad de har för priser på skateboards? Cykelstolar? Priser? Cykelhjälm till 1-åring? Pris?

• kattengustav

Skatebord har jag för mig att jag betalade 99 kr för, men det var till jul förra året.

saaandra86 skrev 2007-08-30 10:33:25 följande:
    Nån som vet vad de har för priser på skateboards? Cykelstolar? Priser? Cykelhjälm till 1-åring? Pris?
  • flingflong
    sweetanna skrev 2007-08-30 10:05:58 följande:
    på hösten är fredagar o lördagar allra värsta dagarna att besöka ge-kås på.(Kommer man på förmiddagen är det stor risk för kö) på sommaren måndagar o tisdagar värst. finns myter om att tex onsdagar innebär fler nyheter än andra dagar, men det stämmer inte- personalen fyller på allt som finns kontinuerligt under dagen. finns inget i butik- fråga..finns säkert mer på lager. lite "inside info"- har jobbat där i flera år nämligen =)
    Åh nej. Hoppas det inte stämmer imorgon.
    Livet är för kort för att bråka
  • Zhara

Någon som vet om viteroverallerna kommit in till Gekås?
    Ska dit 17 september o tänkte handla klart vintergarderoben till dottern!

• maggan75
    Zhara skrev 2007-08-30 11:55:19 följande:
    Någon som vet om viteroverallerna kommit in till Gekås?Ska dit 17 september o tänkte handla klart vintergarderoben till dottern!
    Var där för 3 veckor sedan och då fanns det overaller
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • 9Kärleken6

lovande: Beror ju alldeles på vad du är ute efter. barn? Gravid? intressen? strl? osv

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3