• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Änglatuss

vet inte vars som  finns där mer  än ALLT!

• flingflong
    Amanda skrev 2007-08-31 09:25:00 följande:
    Hihi vilken osis!Men skulle du virra bort dig för att sedan helt plötsligt upptäcka att du hamnat där så får du gärna kolla
    Självklart!
    Livet är för kort för att bråka
  • MammaMia84

Vet att det finns helskodda ridbyxor till både vuxen och barn, men priserna varierar. Skulle tro att dom ligger på mellan 200 och 300 kr för et par. Finns alldeles säkert billigare också. Dom andra sakerna har jag ingen koll på priserna på, men vet att det finns ridhjälmar och säkerhetsvästar. Ridstövlar har jag inte sett några. Ha en bra dag på gekås. Kanske ses i kassan=)

• Amanda
    08PåVäg skrev 2007-08-31 09:40:28 följande:
    Vet att det finns helskodda ridbyxor till både vuxen och barn, men priserna varierar. Skulle tro att dom ligger på mellan 200 och 300 kr för et par. Finns alldeles säkert billigare också. Dom andra sakerna har jag ingen koll på priserna på, men vet att det finns ridhjälmar och säkerhetsvästar. Ridstövlar har jag inte sett några. Ha en bra dag på gekås. Kanske ses i kassan=)
    Tack snälla för Ditt svar!

Hihi ja hoppas vi ses i kassan 15 - 16 okt!
    I vilket nr brukar du sitta?
    Jag betalade i kassa nr 22 eller 23 när jag var nere den 17 juli
  • smulan 75

Vill någon kolla efter Barnsits till cykel? gärna pris på de om det finns olika. Tack på förhand

• Morty
    9Kärleken6 skrev 2007-08-30 22:01:59 följande:
    Någon som vet om de har pärlor och sånt för att göra egna smycken? Då inte för barn alltså.
    Jag var där i tisdags och då hade de fått in ett (för mig) nytt paket med lite sötvattenspärlor, millifor (stavas???), wire, lås m m för 79 kronor. De låg precis innanför dörrarna när man kom in. De brukar ha stora korgar med lite olika saker i.
  • 9Kärleken6
    Morty skrev 2007-08-31 09:46:18 följande:
    Jag var där i tisdags och då hade de fått in ett (för mig) nytt paket med lite sötvattenspärlor, millifor (stavas???), wire, lås m m för 79 kronor. De låg precis innanför dörrarna när man kom in. De brukar ha stora korgar med lite olika saker i.
    Oki tack för infon! Ska ju inte dit på ett tag Gråter Men alltid kul att veta. Tack tack
    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Morty
    9Kärleken6 skrev 2007-08-31 09:49:26 följande:
    Oki tack för infon! Ska ju inte dit på ett tag  Men alltid kul att veta. Tack tack
    Varsågod!
  • MammaMia84

Brukar sitta i 48=) Haft den som fast kassa i över ett år nu=) Nu måste jag köra så vi kommer i tid.

Amanda skrev 2007-08-31 09:42:33 följande:
    Tack snälla för Ditt svar!Hihi ja hoppas vi ses i kassan 15 - 16 okt!I vilket nr brukar du sitta?Jag betalade i kassa nr 22 eller 23 när jag var nere den 17 juli
  • Lyndi

Någon som vet ifall de har träningsmaskiner där? Å till vilket pris isf? (Typ crosstrainer eller dyl)

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3