• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Wildis81

Hade ljusstakarna o stjärnorna kommit in?? Hade dom snygga överkast för dubbelsäng??

Grand Cru skrev 2007-08-30 20:33:18 följande:

Nu är jag hemma efter Ullaredsturen. Fyyy vad jag handlade över 7000 slutade notan på. Kvittot var 83 cm långt Var tvungen att mäta ju! Julsakerna hade börjat komma in, det fanns en del julpynt, julgardiner och sånt. Jag köpte ytterbelysning till huset, kappa, en helt ny garderob till äldsta tjejen, lite kläder till yngsta tjejen, gardiner, två överkast, påslakanset etc etc.Är jättenöjd. Men trött i fötterna och tom i plånboken
  • Champagne
    Wildis81 skrev 2007-08-30 20:34:53 följande:
    Hade ljusstakarna o stjärnorna kommit in?? Hade dom snygga överkast för dubbelsäng??Grand Cru skrev 2007-08-30 20:33:18 följande:
    Hittade inga ljusstakar eller stjärnor. Överkast beror ju på vad man gillar , men det fanns några stycken att välja på.
  • Amanda

Grand Cru skrev 2007-08-30 20:33:18 följande:

Nu är jag hemma efter Ullaredsturen. Fyyy vad jag handlade över 7000 slutade notan på. Kvittot var 83 cm långt Var tvungen att mäta ju! Julsakerna hade börjat komma in, det fanns en del julpynt, julgardiner och sånt. Jag köpte ytterbelysning till huset, kappa, en helt ny garderob till äldsta tjejen, lite kläder till yngsta tjejen, gardiner, två överkast, påslakanset etc etc.Är jättenöjd. Men trött i fötterna och tom i plånboken
    Åh va kul!

Har du några bilder?
  • Champagne
    Amanda skrev 2007-08-30 20:49:46 följande:
    Grand Cru skrev 2007-08-30 20:33:18 följande: Åh va kul!Har du några bilder?
    Hihi, det mesta ligger i tvättmaskinen. Kan ta lite bilder imorgon?
  • Amanda

Grand Cru skrev 2007-08-30 20:52:20 följande:

Hihi, det mesta ligger i tvättmaskinen. Kan ta lite bilder imorgon?
    Hihi Om du hinner/vill så gärna

Längtar tills jag ska åka ner till GeKå´s! (åker 15 - 16 okt).
  • Wildis81

Tack för svaret! får hoppas det kommit in till nästa fredag då när vi ska dit

Grand Cru skrev 2007-08-30 20:38:26 följande:

Hittade inga ljusstakar eller stjärnor. Överkast beror ju på vad man gillar, men det fanns några stycken att välja på.
  • Nessii

Jahapp.. nu har jag och en kompis bokat en resa ner till Ullares. Bussen går den 23 oktober.. ska bli så kul att åka. Kolla efter lite julklappar o annat smått o gott.. ska spara lite pengar så att jag har en del att spendera..

• lovande
    9Kärleken6 skrev 2007-08-30 12:34:59 följande:
    lovande: Beror ju alldeles på vad du är ute efter. barn? Gravid? intressen? strl? osv
    jag har en 19 månaders som ska få massa saker
  • 9Kärleken6
    lovande skrev 2007-08-30 21:51:22 följande:
    jag har en 19 månaders som ska få massa saker
    Oki då kär du nog hitta massa! Leksaksavd blev jag impad av sista jag var där. Blev bra med bäbissakerna där bredvid och massa kläder finns det säkert. overaller, handskar, mössor mm

Någon som vet om de har pärlor och sånt för att göra egna smycken? Då inte för barn alltså. Flört
    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • hus busen

Å nej..... jag hade skrivit en lista på vad vi skulle köpa men jag hade missat julgrejer :( tusan va fattiga vi kommer bli.... men det är kul att åka dit i alla fall :)

Tack för att jag blev påmind om julen... nu blir listan ennu längre.. hi hi... kul för mig men sambon kommer sucka högt..hihi.

Får väl se vad vi kommer hem med. Ska åka imorgon eller på lördag.

Bebis nr 2 är beräknad till 30november... undra hur mycket man vågar köpa??? Ganska lång tid kvar och man vet ju aldrig hur det går och ifall läkaren såg rätt på könet... hmm.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3