Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Är det någon som vet när de får in julsaker och liknande? Tänkte förelå en tripp med min mor snart, har hittils aldrig varit där, bor i Stockholm så det är ju en bit att åka.
Och eftersom julsaker e en passion så vore det kul om de fått in de då.
Gärna lite tips från er vana besökare, vad ska man absolut inte missa, vad kan man hoppa över osv.
99 kr gav jag i våras för skatebord, men är det en som åker mycket så vill han nog inte ha en därifrån.
Usch jag har så svårt att bestämma mig för när vi ska åka...Jag vill inte vänta för länge, magen är stor redan nu och fogarna är elaka men jag vill att julsakerna ska komma in och alla vinterkläderna. Sen är det ju att pricka rätt dag då det inte är allt för mkt folk.
ja det gäller ju att pricka in rätt så där inte är för mkt folk. vi kom en gång på morgonen en vardag, det var så lång kö, men tror att många tänker att det inte är så läng kö då vid den tiden. på eftermiddagen vid ca 15.00 så kunde folk bara gå rätt in såg vi. men det är säkert olika från dag till dag, nu var det 5år sen vi var där. hoppas att vi hittar vinterkläder på lördag.
Här är en som ska till gekås för första gången i sitt liv 15 september
Måste tyvärr åka på en lördag men det är väl bara att härda ut antar jag
Har några mil att köra! När bör man vara där??
finns det gått om herrkläder?
Har frågat förut, men frågar igen; har någon sett skidkläder (jacka + byxor) till vuxna? Utseende, pris?