• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Ekorrfamiljen
    9Kärleken6 skrev 2007-08-30 22:01:59 följande:
    Oki då kär du nog hitta massa! Leksaksavd blev jag impad av sista jag var där. Blev bra med bäbissakerna där bredvid och massa kläder finns det säkert. overaller, handskar, mössor mm Någon som vet om de har pärlor och sånt för att göra egna smycken? Då inte för barn alltså.
    Ja, de har ett startset för ... 69:- tror jag att det var. Jag såg ett exakt likadant på RUSTA för 129:-
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • amg

Jag köpte en låda med 5 tänger i sist som man har när man gör smycken.
    Den kostade ca 79:- medans jag har sett folk sälja exakt samma på nätet för över 250:-!
    Sen fanns det lite pärlor också, dock mest för barn men man kunde allt köpa och plocka ur lite för de var väldigt billigt.

9Kärleken6 skrev 2007-08-30 22:01:59 följande:
    Oki då kär du nog hitta massa! Leksaksavd blev jag impad av sista jag var där. Blev bra med bäbissakerna där bredvid och massa kläder finns det säkert. overaller, handskar, mössor mm Någon som vet om de har pärlor och sånt för att göra egna smycken? Då inte för barn alltså.
    ♥ Alva min Alva ♥
  • 9Kärleken6

Tackar för svaren ang. pärlor Tänkte just det efter som de har scrapbookingsaker Ännu mer att lägga till önskelistan nästa gång

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • kattengustav

Hej

Ska ni också åka ner den 7 september? Jag och min kompis ska åka ner då med. Men vi åker nog inte så tidigt. Bor ju bara 1 timmes resväg där ifrån.

Wildis81 skrev 2007-08-30 20:54:22 följande:
    Tack för svaret! får hoppas det kommit in till nästa fredag då när vi ska dit Grand Cru skrev 2007-08-30 20:38:26 följande:
  • Änglatuss

jag ska få komma till ullared, i slutet av september

• flingflong
    Familjen Söderström skrev 2007-08-31 07:37:22 följande:
    jag ska få komma till ullared, i slutet av september
    Härligt. Börja skriv en lista redan nu då..
    Livet är för kort för att bråka
  • flingflong

Om knappt 4 timmar bär det av för mig ner till Ullared. Någon som vill att jag skall hålla utkik efter något?

• Amanda
    flingflong skrev 2007-08-31 09:16:52 följande:
    Om knappt 4 timmar bär det av för mig ner till Ullared. Någon som vill att jag skall hålla utkik efter något?
    Åh va kul!
    Gud så avis jag blir!

Om du har vägarna förbi Hästsportavdelningen så får du gärna titta vad de tar för ridbyxor (helskodda till vuxen och vanliga till barn), säkerhetsvästar (både vuxen och barn), ridhjälmar (både vuxen och barn) samt ridstövlar (både vuxen och barn).

Märks det att dottern och jag ska börja på ridskola...
  • flingflong
    Amanda skrev 2007-08-31 09:19:34 följande:
    Åh va kul!Gud så avis jag blir! Om du har vägarna förbi Hästsportavdelningen så får du gärna titta vad de tar för ridbyxor (helskodda till vuxen och vanliga till barn), säkerhetsvästar (både vuxen och barn), ridhjälmar (både vuxen och barn) samt ridstövlar (både vuxen och barn).Märks det att dottern och jag ska börja på ridskola...
    Så nämner du den enda avdelningen jag troligen inte kommer befinna mig nära.
  • Amanda
    flingflong skrev 2007-08-31 09:20:43 följande:
    Så nämner du den enda avdelningen jag troligen inte kommer befinna mig nära.
    Hihi vilken osis!

Men skulle du virra bort dig för att sedan helt plötsligt upptäcka att du hamnat där så får du gärna kolla
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3