• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Bebis

*fnissar* troll ja du det skulle va snyggt Giz!
    Vi kanske kan tigga till oss minimoderator

• Fiaflopp

Ville tacka den moderator som skrev att jag har insikt...
    Jag anmälde mig själv om ett inlägg i en tråd då jag blev så förbannad så jag såg rött och inte visste vad jag skrev!
    Ber om ursäkt återigen HÄR men tänker INTE be om ursäkt till den i tråden jag menade....

• Sarasnaran

Så lite så Fiaflopp.

Otroligt stort av dig att anmäla själv.
    *klappar på axeln*

Även om jag ändrade till lite mildare variant än du själv satt...

• giz

fundrar skarpt på att göra en tråd där alla ska skriva på att det ska stå troll på mej men du bebis...klart du ska ha minimoderator

• CB72

giz- din trollpacka KLART att det ska stå TROLL under ditt nick

Bebis-minimoderatorer????..Hihihihi
    Vart får ni (du & giz) allt ifrån???

• Tin o Trolls mamma

giz: Näää, menar du att även gamla members kan va troll? Jag hoppas att det inte är nån annan än dig själv du syftar på!

Ekorrkramar! Trötta Ekorren.

• Juniphé

Läser Fiaflopps inlägg angående hennes utbrott som ledde till att hon ville få inlägget borttaget

*suckar stilla*
    Om bara min älskade "Svär här"-tråd eller antipåhopps-tråd funnits så hade hon kunnat avreagera sig där istället. Tänk vilken bra stämning Forumet skulle ha om alla avreagerade sig i en för det avsedd tråd istället för att göra påhopp och tjura i vanliga trådar
    Men, det är ack ett minne blott numera... Dom trådarna finns inte längre och stämningen på forumet är på topp?!?

*lite busig ikväll*

• Trulis

*harklar lite* hur var det nu med att se VEM som läst dagboken då? Finns ju ett val där alla kan se. Och om jag lägger in folk i adressboken, vet vederbörande om det?

• CB72

Hmmmm,,
    En lite fråga bara,,Vart har Novas mamma 05 tagit vägen???
    Blev lite misstänksam då det nu finns i en tråd...

• fnösket

Jag vill oxå vet vad som hände med Novas mamma 05.. Hon e helt plötsligt putts veck!
    Har man blivit blåst så vill man ju veta det

Svar på tråden Moderatortråden