• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Juniphé

*funderar hur man kan vilja "fejka" en sådan sak*

Ja det finns underliga människor...

• Trulis

Jag fick bara 3 inlägg på min första dag, och jag är inte så gammal... *darrar på underläppen..*

• Trulis

oj jag menar 7... hehe

Men skämt åsido, är det så svårt att lägga in en ruta eller fajta där man kan se hur länge någon har vart medlem? Och sen det häör med vilka som har kollat dagboken, kollat galleriet o dyl.. Inget nödvändigt ont, men lite kul.

• Glass

Vänta lite här nu. Jag hänger inte med längre.
    Kan man klla hur länger en medlem har varit medlem genom att lägga till den i adressboken? Hur gör man det?

Kan man bara läsa medlemmars dagböcker om man lagt till dem i adressboken?

• Bebis

Glass har du nån i din adressbok står det ett datum längst till höger, det e hur länge de varit här.

O man kan välja när man skriver dagbok vilka som kan läsa tex bara de som ligger i ens adressbok. ok?

• Glass

aha, tackar!
    Jag hade ju faktiskt två stycken där...

• hidden angel

hmm.. min presentationsbild har bytts helt av sig själv??! Vad händer liksom? har nån varit inne på mitt konto, eller varför har det blivit så?

• My 2

hidden angel: Det låter väldigt konstigt, byt lösenord för säkerhetsskull och kontakta redaktionen på [email protected] och be dem kolla upp det.
    /my

• giz

*tittar in bara å stör ordningen lite*

• giz

hmmm undrar när jag ska få moderator under mitt nick...... ORÄTTVIST
    fast hmm TROLL skulle se snyggt ut under mitt nick..... eller hur??

-Patrik du ser alla håller med peta dit troll under mitt nick

Svar på tråden Moderatortråden