• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Glass

Kära moderatorer

Varför kan inte vi få rätten att bli informerade om det har upptäckts ett troll och åtgärd vidtagits? Det är ju faktiskt vi som blivit lurade. Även om man inte får tala om andra medlemmar, så borde inte det skyddet gälla någon som har missbrukat fl.

Vad tycker ni?

• Juniphé

Ja sannerligen! Och ett Troll, är inget annat än ett Troll --> dvs en person som medvetet burit falsk identitetscape

• Venus

Glass och övriga

Inte ens moderatorerna får reda på vilka som är troll och inte...
    De kan få reda på det genom att skicka mail till Patrik o Co, precis som ni medlemmar...

Men om det är ett troll, så brukar allt de skrivit (trådar och inlägg i trådar) försvinna... Jag ska inte säga alltid eftersom det är Patrik o Co som rensar bort dessa, men oftast vad jag vet...

• Glass

Aha, då är det inte moderatorerna som jag ska fjäska med...

• Trulis

Ingen som vet?

Börjar känna mig osynlig här....

• Sarasnaran

Trulis

Dom kan inte veta det såvida dom inte går in i ditt krypin och försöker.

/Sara

• Trulis

Okej, Tack för det Snuttinuttan.

• My 2

why not? men ord är ju bara ord, själv har jag inget problem med "okänd" förutom när h*n snor milleniumplaceringar i mitt krypin

man skulle också kunna skriva "ej inloggad" vilket är mest korrekt för det KAN ju vara en medlem som inte är inloggad och då är det ju ingen gäst..

• fnösket

MuminMy, hohoo! Jag har en fråga.. Får man inte ens reda på om personen i fråga avreggade sig själv el om de vart bortplockade?
    Å hur var det med inläggen, när försvinner dom?
    tack tack

Svar på tråden Moderatortråden