• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Blomsterbiet

Aha.. nu fattar jag bättre. Tack för det och ha en trevlig dag.

• giz

ahhhhhhh det är så man får kontakt med patrik håller mej väll alltid i skinet *knallar snällt ut å sköter mej exemplariskt som vanligt *

• Roisin Dubh

Få inga idéer nu giz!

• giz

joppe måste få lite idér......... MAT idér

• Roisin Dubh

På tal om troll. Jag bara väntar på när trollrapporterna börjar ramla in om Militant Cannibal. Han har redan fått minst ett inlägg borttaget och det skulle inte förvåna mig om det blir fler.

Innan alla lynchar mig för att jag hänger ut en medlem på detta viset så vill jag bara klargöra att det här "trollet" råkar vara min storebror.

*kryper in i skamvrån*

• giz

springer fort som den till militanta trollet här ska bombas gb

• giz

ä det var ju ett trökigt troll...... finns det inga rolliga troll som man kan mobba istället

just ja jag har ju inte tid att mobba troll jag måste ju skriva en svarta listan å fläka mej ner med pakten på klubblokalen

*tar mej i örat å säger till mej på skarpen *

• CB72

Behöver ett svar tack..
    Har fått det postat till mig att jag har nästan trätt över FL's regler med att skriva PUFF på min tråd,,, är det ett regelbrott att skriva PUFF???Vad är det som är så stötande med det?.

Tråden heter "Svar på trådar". kan någon förklara det för mig?.

Vill bara ha en förklaring.

Mvh, CB72...

• Kajsan

CB72

Det är ju inte ok enligt FLs regler att puffa upp trådar, även om moderatorerna inte tagit så hårt på det hittills (tur är väl det, de skulle få ganska mycket jobb annars minst sagt )

Svar på tråden Moderatortråden