• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • sky1208

ming, jag vet inte jag får diskutera den tråd här inne?

• ming

Ingen aning.
    Men tråden bröt väl mot reglerna eftersom den hängde ut en person på FL. Därför blev den nog också bortplockad.

• sky1208

Isolde,
    tack *stor leende* jag försökte svara ditt meddelande men det gick inte..

lika bra säger detta här:

Tack att jag fick veta varför.. *phew*

Alla moderator, ni gör ett bra jobb.. det ska jag ta upp med redaktion att de MÅSTE låter er förklara varför om de själva kan inte sköta den biten

• Malia75

Vilket smidigt sätt att lösa saker på. Att bli varnad och få trådar bortplockade går på 2 sekunder, men att få försvara sig eller få svar på vad som gjordes fel, det kan dröja hur länge som helst....
    Snart kommer ingen att våga skriva nånting här, och då blir det ju ett roligt forum

• Majälva

Mor64,
    leker du amatörmoderator? Stand-in (varvat med lite stand-up )? Vikarie? Prao? ... Infiltratör rentav?

Strejkbrytare där!!

*sjunger vidare* Then fix it, dear Henry, dear Henry ...

• Mor64

*fnissar* Majälva, kan du inte komma hit och ta bort mig, bära bort mig till soffan till exempel, för på soffbordet ligger en braig deckare jag borde läsa istället för att sitta här.

Nu kan någon av moderatorerna ta bort det här inlägget när Majälva läst det för jag är ute och OT:ar i en tråd och det får man inte! *s*

Svar på tråden Moderatortråden