• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Majälva

*bär ... nej ... orkar inte ... _släpar_ mor64 till soffan*

(det är inte mor64 som är tung, hon är lätt som en fjäder, det är Majälva som är för klen)

*pustar och stånkar och tar mig för bröstet*

(oh, jösses, inga mattekunskaper i denna hjärnan inte)

*kom att tänka på giz - "vart tog hon vägen?"*

*slänger äntligen till mor64 den utomordentligt braiga deckaren (finns det såna?), som hon borde läsa istället för att leka strejkbrytare*

Har läst mor64s inlägg nu! Men moderatorerna strejkar väl än? Det är ju du, mor, som är moderator-stand-in nu, ju.

• Mor64

Nä, usch, jag vill verkligen inte vara någon moderatorstandin, jag slutar genast med det!!

*gråter en skvätt av saknad och för att majälva är så söt (majälva är inte alls klen utan rent av modig som försökte baxa iväg den här gamla tjocka morsan till soffan utan att bryta ryggen) trycker sen darrande på krysset längst upp i högra hörnet, tänker drömmande på morgondagen när rosen Roisin och vackra Venus är tillbaka och allt bara har varit en mardröm i den förvirrade morsans eget huvud och lunkar sen iväg till soffan för att läsa mer om kommissarie Wexford (såklart det finns bra deckare Majälva *s*) och vinkar slutligen godnatt till alla härliga flickor här på fl*

• three times a lady

Varför är moderatorerna i karantän? Är det frivilligt eller något redaktionen bestämt?

• Majälva

*vink, vink* mor64!
    Sussa sött ... och snälla, dröm sött också !! Det ordnar sig nog ...

• N E A

Hur i helsike får jag tag på en mederator?????

Jag har startat en tråd anonymt i känsliga rummet.
    Idag skrev jag en fråga och började med:

TS här:
    bla bla bla

Å får min anonymitet indragen. Nu får det väl ge sig?? kan nån moderator svara på vad ni sysslar med??

• Sarasnaran

N E A

Kan man få veta vilken tråd det handlar om så skulle det underlätta.

/Moderator

• N E A

Hur ska jag kunna starta en anonym tråd om jag sen i vanliga frågor och svar inte får vara anonym?????

Åh, jag kooookar!

• ming

Nea-> Som sagt så många gånger, felaktiga bestraffningar får man ta med redaktionen (Patrik).

• N E A

men va får jag tag p
    å han????

• N E A

SnutteNuttan: skicket medelande till dig...

Svar på tråden Moderatortråden