• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Glass

exakt vart ska man skicka om man vill överklaga ett beslut?

• Glass

och behandlar samma moderator fall som man anmäler igen? Eller låter ni någon ny titta på det?

• Isolde

Glass, du ska skicka överklaganden till info@familjeliv.se! Och då är det redaktionen (aka Patrik) som tar hand om det.

Såvida det inte handlar om ett nekande ? då dyker det upp på vår rapportlista igen om du rapporterar det. Då behandlas det troligen av någon annan; får du det nekat igen får du vända dig till Patrik "manuellt", d.v.s. med ett mejl.

• Malia75

Men nu tror jag väl att det helt flippar ur här....min andra varning på lika många dagar. En mening jag skrev med en flinande gubbe efteråt, alltså menat som ett skämt!!! Men det blir man varnad för....undrar om man är uppsatt på nån svart lista på nåt vis, för jag ser ju tusen saker som är värre hela tiden. Eller också gör inte folk nåt annat än rapporterar och varnar åt höger och vänster. Herregud, vart tog yttrandefriheten vägen?????

• Isolde

Vänd dig till redaktionen, Malia. Forumet är inte rätt ställe att kommentera enskilda ärenden på.

• Malia75

Isolde: Orkar inte.....man får ju ändå aldrig nåt svar därifrån har jag hört ryktas om.

• Malia75

Jag ville ju bara spy ur mig lite irritation, jag hängde väl inte ut nån i alla fall? Kommenterade knappt mitt enskilda ärende dessutom utan mest kommenterade yttrandefriheten.....

• Glass

Tack isolde, det är så många adresser, så jag blir alldeles förvirrad

Alla andra

Klart att vi ska vända oss till redaktionen även om vi inte får svar eller om det tar långt tid.
    Ju fler vi är som gör det, desto snabbare kanske Patrik inser att situationen inte håller riktigt.

• Malia75

Glass: Hehe...ju fler som vänder sig dit desto längre tid kommer det ju ta att få svar!

• Kami74

Jag tänkte exakt samma tanke Malia75

Svar på tråden Moderatortråden