• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Majälva

Ok, tack yohanna!

Vad synd!

• vindvilja

Det är ju konstigt. Far2Threes inlägg är kvar i min gb fast han har avreggat sig, men RDs inlägg i min makes gb är inte det. *Skumt*.

• Venus

När man avreggar sig så försvinner alla GB inlägg, men när man får gå pga för många varningar så ligger allt kvar...

• Glass

Oj, nu är jag tillbaka lite snabbt efter att jag har ägnat mig åt tvtittande i 2 dygn. Vi har nämligen köpt en tv och det har vi inte haft på flera år.
    Måste ju kolla ikapp en massa nu!

Jag har insett att venus och Roisin är satta i karantän, men har Roisin även avreggat sig?

• My 2

saknar roisin dubh...

snälla hanna kom tillbaka!

/my
    *snyft*

• Glass

oj, vad synd. Jag gillade henne massor.
    Finns det något chans att hon kommer tillbaka?

• Venus

Glass, som läget ser ut just nu??? Nej, hon kommer inte tillbaka...

• vindvilja

Aha, då förstår jag. Eller inte, men då fick jag klarhet i det iallafall. Det borde ju vara tvärtom, att när man fått varningar så "raderas" ens existens från FL och när man självmant lämnar så lämnar man kvar en del av sin själ här.

Svar på tråden Moderatortråden