• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Malia75

Det är ju inte konstigt att det blir dålig stämning här eftersom det är upplagt på ett så uruselt sätt. Missförstå mig rätt....FL är skitbra och har gett mig mycket, men allt det här tramset med påhopp hit och dit, anmäla inlägg, varna, tillsägelse, och så får man inte göra och så för man absolut inte göra....alltså det blir för mycket!
    Det finns ingen perfekt värld där människor bara kan prata med varandra sakligt och sansat, så varför ska FL vara en perfekt värld?
    Det borde åtminstone gå att föra en diskussion med den moderator som varnat, anonymt alltså! Hur sjuttom ska man orka med att hålla på att försvara sig hela tiden när det inte finns någon att vända sig till?

Jag tror det skulle vara mycket bättre stämning här över huvudtaget om alla fick ta ansvar för sig själva och inte ha "övervakare". Självklart kan det spåra ur ändå, men så som det verkar nu skulle ju modatorerna kunna sitta här på heltid, och det kan ju inte vara riktigt sunt!

• N E A

VAR ÄR MIN ANONYMITET PATRIK???

Jag skulle ju få tillbaka den.. Har nu varit utan i mååånga timmar pga ERT misstag, rättvist?? NEJ nej nej!!!

• Bebis

Oxå frågar du på fel ställe...

enda sättet o få tag på patrik e o mejla

• N E A

Bebis:

Men jag kan inte maila på den adressen fråga inte mig varför.

Tycker det är fel!!!!
    Jag skrev igår, en drg in min anonymitet, jag skrev här inne och klagade, jag skulle få tillbax den och nu har det gått lång tid för DERAS misstag.

Ska det vara så att moderatorena är fria att begå misstag och åtgärda detta när de har til men VÅRA misstag leder direkt till indragen anonymitet, varningar och avstängningar.

ORÄTTVIST!!!!

• Bebis

Skicka ett privatmeddelande till honom då eller skriv i gb.

• Sarasnaran

N E A

Denna diskussionen hade vi igår och jag kan inte mer än att återigen beklaga mitt misstag.
    Vi är inte felfria bara för att vi är moderatorer.

Jag hoppas att Patrik kommer online snart och rättar till det, men under tiden så hjälper det tyvärr inte med att spy galla i den här tråden.

Vänligen!
    /Moderator

• N E A

SntteNuttan:

Förlåt, jag menar inte att spy galla, men jag blir så irriterad. Jag tyckder det är lite fel. Jag kan förstå ditt misstag men om Patrik är den enda som kan åtgälda det borde han ju vara online lite oftare eller hur??
    Hur man än vrider och vänder på det så har jag ett "straff" jag inte är värd till Patrik kommer upp.
    Det är fel och klart man blir sur, hade väntat mig att de skulle vara fixat tilkls nu då jag gick in....

• Sarasnaran

Jo jag förstår precis hur du menar faktiskt.
    Vi vill alla att Patrik ska vara här lite mer eller att ge oss lite fler befogenheter att omvärdera en rapport osv.
    Vi hoppas att dessa förändringarna ligger i framtiden, men tills vi hamnar där så är läget såhär. Hårt men sant.

Tro mig, ingen vill få Patriks uppmärksamhet mer än vi.

• N E A

SnutteNuttan:

Okej, visste inte att killen va så svårflörtad, hehe

Jajja, det kommer väl, tiiiids nog

• Sarasnaran

Hehe, du anar inte... *visslar oskyldigt*

Ja jag hoppas också han kommer online snart.
    Riiiiktigt snart.

Återigen, jag är ledsen att mitt misstag drabbade dig på det viset.

/Sara

Svar på tråden Moderatortråden