• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • CB72

Fråga:Om man vill maila till redaktionen kan man göra det via din "inbox"??....

Är det då info@familjeliv.se?

//CB72...

• My 2

maila redaktionen gör du till info@familjeliv.se från ditt vanliga e-postprogram

vill du skicka ett FL-meddelande till redaktionen gör du som vanligt och skriver Patrik som namn på medlemmen

ming: Du trycker "svara"

• ming

Men det finns ju ingen svara knapp på det meddelandet juh.

• ming

Jag provade det nya formuläret istället!
    Är det riktigt säkert att det funkar nu?

(Jag vet ju att ni moderatorer inte vet, men ja, någon kanske vet om det kommer fram i formuläret.)

• Skumpis

Jag lade in ett inlägg 15.10 idag enligt inläggsklockan. Där bad jag att folk skulle gå in och tycka om en barnvagn jag köpt. I besökssidan sedan har en tjej gått in och kollat på barnvagen (det vet jag eftersom hon skrev i dagboken). Det står dock att hon var inne 14.47. Detta kan ju inte stämma?

• Skumpis

Det var 15.05 och inget annat. Om det spelar någon roll?

• My 2

alt 1. hon besökte dig innan du skrev inlägget... man visas ju bara en gång per dag i besöksloggen

alt2. olika servrar för logg och forum = olika klockor...

/my

• Skumpis

Ja, då är det alternativ 2 eftersom hon inte var inne tidigare idag utan endast i samband med mitt inlägg.

Tack för hjälpen MuminMy!

Svar på tråden Moderatortråden