• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Lilou

Ja jag har en fraga! Hur ar det idag?

• My 2

piffan: Jag svarar om jag kan men som du vet har vi svårt att både kommentera och åtgärda redan behandlade ärenden (vi kan inte längre se dem när de är behandlade).

Lilou: Bra!

Fler frågor?

• Kajsan

Åååå vilka är de andra visa ( ) som ska få prova? Vet ni det?
    Jag vill också prova med en gång bums på direkten!
    Patrik har ju lovat mig sån tjänst sen, så jag tyckte att jag också kunde få prova *tjurar*

• piffan

MuminMy:

Sådär...nu har jag skickat till dig.Vi får se om du kan svara på min fråga.

//Malin

• calcioaddict

Nu har jag lusläst både bland allmänna villkor och i Upprätthållningen, men inte riktigt hittat svar på min undran. Jag försöker väl här! Ponera att jag fått en tillsägelse. Dock innehåller mitt inlägg ett par olika saker som eventuellt skulle kunnat föranleda denna tillsägelse. Hur går jag tillväga för att få reda på vilken fadäs tillsägelsen avsåg?

Observera att det inte är frågan om ett överklagande, utan ett klargörande för att inte misstaget ska upprepas.

• calcioaddict

Nu har jag lusläst både bland allmänna villkor och i Upprätthållningen, men inte riktigt hittat svar på min undran. Jag försöker väl här! Ponera att jag fått en tillsägelse. Dock innehåller mitt inlägg ett par olika saker som eventuellt skulle kunnat föranleda denna tillsägelse. Hur går jag tillväga för att få reda på vilken fadäs tillsägelsen avsåg?

Observera att det inte är frågan om ett överklagande, utan ett klargörande för att inte misstaget ska upprepas.

• giz

gomorgon terror på moderatorerna

(tänkte göra n mega häftig smiley men avstog så inte moderatorerna skulle bli avis )

• Isolde

Calcio, skicka mig ett privat meddelande med "domen", så an jag kolla om jag kan förklara!

• calcioaddict

Åh, jättebussigt, Isolde! Jag skickar så fort jag hinner! Måste träffa en patient nu!

• My 2

Calcioaddict: Hinner vi brukar vi i sådana fall förklara i meddelandet men som du kanske vet har vi behandlat ett antal hundra rapporter på ett dygn nu... Har du inte fått svar av Isolde kan du även skicka till mig.

Svar på tråden Moderatortråden