• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • My 2

Rapporterna fungerar inte ... snälla patrik du måste fixa det NU!

• Tant Raffa

giz, du har väl inte missat att Venus inte är kvar på moderatorlistan? Vi får fortsätta stöta på Patrik så att han sätter tillbaka henne igen!

• CB72

Men vad är det jag SER?? GIZZZZZZZZZZ
    Du är TILLBAKA
    Vart har du varit??. Du har varit SÅÅÅÅÅÅ saknad SÅÅÅÅ i alla trådar
    Välkommen

• Gisse the one and only

Haj GIZZZZZZZZZZZZZZ!!!

Gislöv/Just här

Vi vill ha Venus tillbaka....NU!!!

• Alvi

VARFÖR stoppas min "Alla-på-FL-ska-träffas!-tråd???

Första gången kan jag förstå, för då skrev jag typ "PUUTT" men de restrerande gångerna...??????

• giz

noppe har inte missat patriks tragiska misstag.
    det är ju så man skäms över hans otroligt klantiga betende i det ärendet.
    (obs! inte personangrep då det är skillnad på sak och person )

självklart vill jag oxå ha venus tbx..... hmmm fundrar..... brb

• Patrik

Nu har jag fixat rapportlistan, höll på med den flera timmar nu. Förstod aldrig riktigt vad som var felet tillsdess jag hittade problemet. Hade gjort ett " tecken när det skulle varit ett '. Men det konstiga var att det alltid fungerade för mig så det visade sig att felkoden bara uppkom om man endast hade moderatorstatus. Nåja, det är fixat nu så nu ska det gå att genomföra  rapporter...

• My 2

Äntligen! Tack bossen, nu får du gå ut EN timme i vårvädret

*kastar mig iväg till listan*

Svar på tråden Moderatortråden