• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • My 2
    Bebis: I dessa fall anser jag det motiverat men som regel, nej det får vi inte.

Nu har jag plöjt listan men det är fortfarande massor kvar *tittar bedjande på mina kollegor* nån som har lust att göra några? Kommer nog inte hinna logga på mer ikväll... men finns det några kvar i morgon bitti tar jag dem då!

Kram och ha en bra kväll!
    /my
  • Isolde

Jag tar några nu och då – borde egentligen jobba, serni!

• giz

heyyyyyy den smielyn vill jag å ha *sätter mej i ett hörn å surar*

läste i en annan tråd att moderatorerna och "visa andra" får testa betaverisonen...... va då visa andra??? skulle det inte vara: moderatorerna och trollet?? va va va???

jag bara undrar.....hmpffffff

seriöst så ville jag nada bara deppar för att snön e borta å pulkan är i källaren sucka......... kan man ta surfbrädan tro?? hmmm

• Roisin Dubh

Besserwissermoderator kliver in och rättar trollet samt räcker ut tungan ännu en gång i retande syfte

"moderatorer och några andra" skrev Patrik. Om de måste vara visa eller ej framgick inte av inlägget!

• Tant Raffa

Roisin ska vara en snäll flicka och inte märka ord! *kastar kottar i huvet påna*

• giz

jajaja några eller vissa.......skulle iaf vara moderatorerna OCH trollet som skulle testa ju *räcker ut tungan å kastar en kotte*

• My 2

*sparkar lite på giz kvarglömda kottar*  .....  Vaaaknaaaaa!

jaja, sticker iväg och kollar vad som är kvar i rapportlistan...

Nån som har några frågor så här på morgonkvisten?

• piffan

Ja,jag har en fråga men eftersom man inte får diskutera enskilda ärenden så öppet så underar jag om det är ok att jag skickar till dig privat med min fråga?

Svar på tråden Moderatortråden