• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • My 2

Stängda trådar har blivit öppnade igen. Patrik: ta en snabb titt på det innan du rusar ut i solen är du hygglig. (t.e.x "Venus" tråd, om du minns den)

• Alvi

*väntar på svar på min fråga, fem inlägg upp*

• My 2

Vet inte. Inga trådar har "stoppats" den senaste veckan då vårt verktyg inte fungerat. Länk?

• My 2

Sisu: Den är inte borttagen och inte stoppad och bryter inte mot några regler. Försvinner den ändå kontakta redaktionen på [email protected] för då är det något konstigt som händer.
    /Moderator

• My 2

MosterMaggi: Den är rapporterad och vi har bett redax titta på den, vi kan inte göra mer för tillfället eftersom trådstarten inte bryter mot några regler.
    /Moderator

• MosterMaggi

aha! Var det på det lilla viset, jag förstår. Tack så mycket för svar. .-)

• Bebis

Ehrm? Får ni verkligen diskutera enskilda ärenden så här öppet i formunet?

• Alvi

Okej, nu har jag mailat, för det funkade inte nu heller, tack för hjälpen.

Svar på tråden Moderatortråden