Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Hej Alla,
Hoppas ni mår bra! Denna ständiga oro som vi lever med! Nu har jag tre dagar kvar till ultraljudet i samband med mitt kub test och nervositeten kommer smygande.. usch.
Hoppas att allt ser bra ut!
JAg måste befinna mig i de sk spökveckorna man läst om härinne på fl för jag har inga direkta symptom, inte alls så spända bröst längre. Magen är svullen/stor så det bådar ju gott! Vecka 14 om två dagar.
Måste rekommendera tidningen Amelia vänta barn som jag köpte i går , mycket bra läsning!
Cecilia Frode var på omslaget!
Hiho, grattis till plusset och välkommen!
Roligt att läsa om alla er tjejer som har samma tankar, samma oro som jag själv!
Dubbelwe, du är två dagar för mig - vältajmat må jag säga!
Shoppingfia, spännande och nervöst med KUB och UL! Hör gärna av dig om hur det gick!
Nu ska vi ut och golfa lite!
Shoppingfia: åh jag höll den tidningen i handen,,,,,, nästa gång jag är i affären köper jag den. Jag nojar lite för att någon man känner ska se att man köper en gravidtidning, jag som brukar köpa "allt om PC", disajn etc. etc.
När kommer de här spökveckorna? Jag har börjat må illa som bara den nu igen och det vore ganska skönt med ett par spökveckor...
. V 12 imorgon!
Jag tror också att jag ska våga närma mig Vänta-barn tidningarna nu. Då blir det Amelias först då!
Hej alla!!
Idag var jag på VUL i v. 10+4 och där inne var det full aktivitet från en liten figur på 4.2 cm!! Allt såg jättebra ut och läkaren sa att det var "bara" att slappna av och börja njuta.. Den där magiska gränsen vid v.12 var innan ultrajludets tid enligt min läkare. Eftersom allt ser bra ut så var missfallsrisken över sa min läkare!!!
Det låter ju bra eller hur, det här ska vi klara tjejer!!!
gud vad härligt ninisen!!! grattis till en så stor krabat!! häftigt. jag ska dit nästa onsdag.... är då enl mina beräkningar i v10 (9+5) undra hur stor min guldklimp är då??
Jag har en ultraljudsbild i mitt galleri från v.10+ nånting
bara att titta om ni vill ![]()
Hej allihopa!
Nu har man kommit hem från Italien. Var där fem dagar. Var ständigt orolig så det gick inte att slappna av riktigt. Men badat och åkt turistbuss har jag minsann gjort
Skönt att se att ni alla hänger med fortfarande. Det gläder mig.
Grattis fismamman!
själv har jag 4 dagar kvar till V13
Ha de gott alla!
Godmorgon alla ivf kompisar,
Hemkommen från ultraljudet som gick super bra, det var en bebis där!! Den var så fin, med armar , ben , magsäck och en riktigt söt profil! Allt såg jätttefint ut och nu väntar jag bara svar på blodprovet... alltid är det något!
Men nacken är mätt och näsan fanns på plats, allt såg så fint!
Vad roligt med alla Vulen. Grattis allihopa.
Hur lång tid tar det innan man får svaret Shoppingfia?