Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Åhh, vad härligt fismamman. Semester på riktigt.
Vi funderar stark på att bila ner till italien. Min kära grak sambo har massor med kusiner där. Ska vänta och se så att blödningarna försvinner helt bara. Får nämnligen inte bada så länge dom pågår och sitta i italien i 40 graders värme utan att bada känns inte såååå lockande just nu
vaknade upp tredje dagen utan blod
....
Åh vad skönt Snartliverhorn!
härligt snartliverhorn!!! hoppas det kan bli en resa då i alla fall.... ![]()
Hmm,
skulle nog inte skrivit sådär...Fram med trosskydden igen...
snartliverhorn-hoppas det avtagit igen...
Helt plötsligt i går ändrades min mage, man är ju ganska van vid ivf magen dsv konstant svullen och nu i några veckor har den varit svullen på kvällen, men i går slog det till och det är omöjligt att dölja att jag är gravid.. och jag som inte sagt det till så många.. i morgon skall vi på familjeträff och jag våndas nu över att behöva säga det på en sån kväll.. Yill saken hör att jag är en klänningstjej och ofta har vida klänningar på mig med tajts och det brukar ju vara ganska så döljande men inte ens det funkade i dag..Är i vecka 12 nu och jag trodde inte magen skulle komma ännu.
Hur ser ni andra ut? Är det jag som har mer tarmar, haha.
På mig syns det med men det är ju andra och det börjar ju ofta synas lite tidigare. Är i det stadiet då det inte går och se om jag bara blivit tjockare eller att jag är gravid.
syns inget... men så är jag ju bara i v7 ... så det kommer väl!
De är lite klurigt på mig. Är från början lite kraftig så mest ser de väl ut som jag ökat enormt i vikt
men tittar man lite nogrannare så ser man att det är en liten baby mage som sticker ut där nere
Precis så är det på mig Snartlliverhorn.