• shoppingfia

Äntligen gravida efter ivf

Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?

• Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf
  • shoppingfia

Hej alla,

Hoppas ni mår bra! det börjar att klia i mina shopping nerver för barn saker...Jag skall lägga band på mig lite till tänkte jag, hur går det för er andra?
    Ännu en regnig dag på semester vilket inte gör mig så mycket, känns ganska bra att inte behöva sitta ute och umgås hela tiden när man blir så trött som jag kan bli... det är ok att ligga och snusa en stund i soffan..!

• snartliverhorn

Hehe

känner igen mig. De börjar klia i mina shopping nerver me

Idag har det kommit mer blod igen, men ska invänta som läkaren sa. Får jag ingen feber, eller blodmängden ökar, eller kramper i magen är det ingen fara. Jobbigt bara med blodet. Kan inte slappna av riktigt och njuta.

Jag mår annars relativt bra. Har inte spytt än. Varit tiktigt nära flera ggr men inget än. maten däremot smakar inte som den ska. Mycket, speciellt kött smakar bara järn eller allmänt illa. Hur har ni andra gjort med maten? tänker ni på vad ni stoppar i er?

• shoppingfia

Hoppas att blödningarna slutar snart, snartliverhorn!
    Mat ja, jag försöker att begränsa mig i glasskylen, annars äter jag som vanligt, nu är det ju semester så det blir lite mer godsaker men det hade det ju blivit i vilket fall! Jag har svårt att dricka kaffe, det kan jag sakna.
    Turkisk peppar tycker jag är väldigt gott för tillfället också, det brukar jag gilla men inte överdrivet..
    nop tillbaka till garderobsrensning! Gud vad jag rensar idag! sååååå skönt!
    I dag blir det tomt i barnrummet som idag är lite av tvätt rum...

• smilla 1

Det blev ingen bärplockningn i dag... när jag suttit vid datorn i morse... och sedan väkte sambon började näsan rinna.... och en dunderförkylning bröt ut.. så jag har inte orkat nåt i dag..suck.

Äter gör jag som vanligt... och allt smakar som vanligt... (inte i dag men det beror ju på förkylningen....)

jobbigt för er snartliverhorn.... hoppas att allt går bra. Har hört att det visst är vanligt med blödningar i början... men det är ju ändå otäkt när det händer ochklart man oroar sig! måtte det gå över snart!

• Lever på hoppet

Hej på er!

Kikar in, bara lite försiktigt, då jag tjuvtestat plus nu på morgonen!! Jag har egentligen testdag på tisdag den 24/7.

Jag vågar inte ta ut någon lycka i förskott (väldigt svårt att låta bli!) men jag har haft "mensvärk" och vaknat med huvudvärk flera dagar irad. Det drar även lite i magen och ner mot ljumskarna ibland. Hur kände ni precis i början?

Tror ni jag vågar lita på pluset?

Hoppas jag får börja skriva här hos er på riktigt snart!!!

Kram H

• smilla 1
    Hej å´Välkommen!! jo du det låter allt positivt!!! med att det drar ut mot ljumskarna och "mensvärk" är ju jättevanligt i början... fast det är växtvärk! bara bra...ligament som töjer sig och livmodern som växer...
    hoppas du finns här hos oss i framtiden Glad.
    kram.
  • Lever på hoppet

Kanske!

Det hoppas jag också!!!

• Fismamman

Tillbaka efter en vecka på Öland och det har nästan inte regnat alls. Men vad trött jag är hela tiden. Sover mycket och kräks ibland. Seg som attans. I dag är sista dagen med progesteron. Lite nervöst.

En och en halv vecka kvar till v 13

• Fismamman

Oj vad mycket ni har skrivit. Välkommen alla nya.

Vad jobbigt Snartliverhorn. Hoppas det är bättre.

• shoppingfia

Välkomna alla nya och Välkommen tillbaka Fismamman!

Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf