• shoppingfia

Äntligen gravida efter ivf

Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?

• Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf
  • shoppingfia

Fismamman- inom en vecka skall jag få det svaret, hoppas den går fort..

• Hästmänniska

Hej. I måndags var jag inne hos BM och lyssnade på hjärtljud. Allt lät bra, och "sixten" for runt om en galning för att komma undan.

• shoppingfia

Hästmänniska_härligt att sixten mådde bra!

• Brydis

Hej hej igår var vi och såg det lilla knyttet för första gången (ja det var ju inte så värst tydligt, såg ut som en liten svart form med en vit böna inuti)och vi fick också höra hjärtljuden, som slog så snabbt och hårt. Plötsligt blev det mer verkligt, speciellt för min kille som fick tårar i ögon, å jag me.

• shoppingfia

Åh Brydis, vad roligt!! Grattis!

• smilla 1

härligt med alla hjärtlhjud och undersökningar som ger såå mycke glada och underbara kännslor!! STORT GRATTIS TILL ER!!!

• snartliverhorn

Hej hej!

Idag hände något roligt.
    Jag tror eller rättare sagt nästan vet att jag kände Herkules i magen idag. Jag frös om magen min så min sambo höll om Herkules magen och efter en stund kände jag något som jag aldrig känt förut. Nästan som en luftbubbla. Svårt att beskriva va det var. Blev helt chockad. Hört att man inte kan känna förrän runt V20.
    Kan ju vara något annat oxå men inget jag kan känna igen.
    Jag lever på hoppet att det var Herkules i alla fall

Hur har det gått shoppingfia?
    Handlat något ännu?

• Fismamman

Vad härligt Snartliverhorn, Brydis och Hästmänniska. Det går framåt för oss alla. Jag längtar tills jag får höra hjärtljud och känna av "bäsins" sparkar.

Var på inskrivning i dag. Ska ringa i morgon och boka tid för ultraljud.

• Hästmänniska

Snartliverhorn: Jag kände fosterrörelser redan V15, men jag fattade inte riktigt vad det var förrän veckan därpå. Nu känns det ordentligt.

• Noi

Jag har sett en sprattlande bebis på ultraljud på IVF-kliniken idag . Och är i vecka 14. Så nu är det verkligen dags att börja njuta på allvar! Härligt med så många andra positiva besked också!

Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf