• Believe In Faith

Saker vi minns!

Här kan vi prata och minnas roliga saker/prylar mm från ljuva
    60,70 och 80-talet!!!

Jag börjar:

O´boys MEGA stora plåtburk

Fösökte hitta googla fram en bild,
    men lyckades tyvärr inte...

Vad minns du....???
    Räcka ut tungan

ღ Amor Vincit Omnia ღ
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 09:22:44:
    Lägg gärna in en bild om hittar en!
  • Svar på tråden Saker vi minns!
  • Mumfy  1

Fablernas värld

">

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Cateye

Ojoj!Sweet hade jag nästan glömt.Fox on the run var en höjdare men och Sixteen...tror jag den hette

Jag är fast-beroende av denna site..

• Piipen

Är det nån som minns ett tvprogram där en massa barn dansade eller "gympade" tror alla hade typ blåa eller rosa trikåer o dansade till musik.. Kan det vara någon som vet vad jag menar?? Vill minnas att jag som liten stod o drog i min rosafärgade prinsessdäkt o skulle göra likadant Hjälp mig att minnas !!

• RiaRa

Jag fortsätter promenaden på mina ungdoms musikgator. Är /var en riktigt "sucker" på melodifestival; ni vet värsta festen med chips, dricka och gärna nåt annat mumsigt.

Här är en favorit från 1987, för ni har väl inte glömt "Huppa Hulle"?

Kommir ni ihåg Live aid? Mamma, syrran o jag bänkade oss framför tv:n med filtar, madrasser och kuddar. Tv:n stog på i ett dygn eller så. Man passade på att sova då en "dålig" artist showade.
    Sedan var det en som flög Concorde och va med både i England OCH U.S.A. Phil Collins tror jag det var.
    Vilken sensation...

• Hellen68

Halloj! Vilken rolig tråd... Dessa musik minnen

Smurfarna

Måste tänka tillbaka......Åh, mina röd/vit randiga snickarbyxor och vita platåträskor i andra klass tror jag bestämt att det var. Polotröjorna... Tyckte mamma att det var snyggt verkligen??? Det var väl modernt.

Låtar vi lyssnade på: Born to be alive och oh susie gick varm på bandspelaren som var fastknuten på cykelns pakethållare med HOPPREP! Otroligt vad kul vi hade Jag återkommer när jag kollat igenom hela tråden

Tjing!

Svar på tråden Saker vi minns!