• Believe In Faith

Saker vi minns!

Här kan vi prata och minnas roliga saker/prylar mm från ljuva
    60,70 och 80-talet!!!

Jag börjar:

O´boys MEGA stora plåtburk

Fösökte hitta googla fram en bild,
    men lyckades tyvärr inte...

Vad minns du....???
    Räcka ut tungan

ღ Amor Vincit Omnia ღ
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 09:22:44:
    Lägg gärna in en bild om hittar en!
  • Svar på tråden Saker vi minns!
  • Mumfy  1

Åh ,Huba Huba zot zot *ler * hade den som vit maxi-singel ,finns kvar någonstans

Merry ,älskade den läsken

Kommer oxå ihåg när storstruten kostade  1,75 kr
    Nötcremen kostade då 25 öre

Minns min första egna grammofon ,köpte den alldeles själv ,kostade runt 150 kr
    hade sparat till den själv
    Den var orange Överdelen var högtalare & under var själva spelaren & satte man ihop dom blev det som en väska  ,någon mer som haft en sån

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • AE77

Lek programmet "oss skojare emellan" Det kollade jag jämt på När de åkte rutchkana med vattenhinkar och hade blöjor på sig . Jag har för mig att programledaren kom insnurrande på en karusell, det var jag alltid så avundsjuk på

• Minis 75

Herreys , Chock, TOFFELHJÄLTARNA och SOLSTOLLARNA! Någon som minns Bröderna Dahl??? Spännande till tusen var det. Och kanb tillägga att jag också var rädd för olyckan. För er som har Barnkanalen så sänder dom Trazan och Barnane på Söndagar! Dottern gömde sig under täcket när Olyckan kom fram....

• Rainbow

Kom och tänka på "Gäster med gester", "Hylands hörna", "Razzel" och "På minuten" (den sista i radio).

• Minis 75

Vad NOSLTAGISK jag blev nu.... *Drömmer mig bort till det ljuva åttio-talet*

Svar på tråden Saker vi minns!