Vad har ni i lön???
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
5 års högskolestudier, tre på heltid med lån och två utspritt på deltid ihop med jobb, och tjänar efter tre år 19500 som bibliotekarie. Jag hade tjänat lika mycket om jag hade stannat kvar i mitt gamla jobb som sekreterare med eftergymnasial sekreterarutbildning, utan studielån. Men jag klagar inte, jag visste på förhand hur det såg ut på lönefronten.
24 784kr i månaden. Tycker att det är lite med tanke på att jag har två magister examina och studeri bla på Harvard University.
Ingenting. Ska ju gå klart gymnasiet sedan o då kommer jag få hela 950/mån. Surt men det måste gå iaf.
28000:- Lager o logistik
Varierar, runt 42000 :-/mån, författarinna
Sjuksköterska, 36.000:-/mån.
ANONYM 21:09 Så mycket pengar för att berätta för kunderna vilka lån dom ska ta? Haha, vi skulle alla få jobb på bank. De personer som gör de riktigt bra jobben (som bla inom vården som nämns här) skulle behöva ha så mycket betalt för de gör en riktig god gärning!!
Jobbar inom vården med Handikappade barn...15600:- Utbildag och har jobbat i 6 år...
Men jag tror jag ska börja jobba på bank... Vi som tjänar "lite" är inte anonyma men ni som tjänar "mycket" är det...Va är det för land vi lever i Är det den svensa avundsjukan som råder??? Bara undrar!!??
Tjänar inga mängder efter vad jag gör och den utbildning jag har. Jobbar som sjuksköterska, tjänar 18200. På det kommer visserligen ob som gör att jag kan komma upp till 21-22 000. Men då handlar det också om nätter, kvällar och helger borta från familjen.